شناسهٔ خبر: 33557526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و صاحبان برند تجاری برتر سال ۹۸

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از فراخوان بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال ۱۳۹۸ خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده افزود: سازمان توسعه تجارت در راستای ماموریت سازمانی، تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، در نظر دارد صادرکنندگان نمونه ملی سال ۹۸ و برند‌های برتر تجاری ایران را انتخاب، معرفی و با حضور مقامات عالی رتبه کشور مورد تقدیر قرار دهد.

محمد زاده از کلیه متقاضیان خواست در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت به آدرس e.tpo.ir ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان و صاحبان برند‌های تجاری برتر می‌توانند برای ثبت نام به سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و سامانه انتخاب برند برتر تجاری در وب سایت سازمان توسعه تجارت e.tpo.ir و یا به دبیرخانه رویداد‌های ملی و امور ترویج تجارت به آدرس تهران- بزرگراه چمران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به همراه شماره تماس ۲۲۶۶۲۵۶۱-۰۲۱ مراجعه و اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

فراخوان بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه

نظر شما