شناسهٔ خبر: 33557522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پس از ۱۳سال از کلنگ زنی

بهره برداری از ایستگاه پست ۲۳۰کیلوولتی GIS صفه اصفهان

فردا، با حضور وزیر نیرو پست ۲۳۰کیلوولتی GIS صفه اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -
بهره برداری از ایستگاه پست230 کیلو ولتی GIS صفه اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: فردا با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو ایستگاه پست 63/230کیلوولت GIS صفه با هزینه بیش از 800میلیارد ریال با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا به بهره برداری می رسد. 
رسول موسی رضایی مساحت اجرای این طرح را هزار و 800مترمربع بیان کرد و افزود: این ایستگاه با هدف افزایش پایداری شبکه، بهبود ولتاژو تامین برق قابل اطمینان برای منطقه و متقاضیان بهره برداری می شود.  
وی گفت: با رونمایی از این طرح تعداد ایستگاههای 63/230ولت استان به 20 ایستگاه و تعداد ترانسفورماتورهای این کیلو ولت به 42دستگاه و ظرفیت ترانسفورماتورهای نصب شده قابل بهره برداری به پنج هزار و 530مگاولت آمپر خواهد رسید. 
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان  ادامه داد: همچنین با بهره برداری از این طرح  ظرفیت ایستگاههای 63/230کیلوولت مناطق تحت مدیریت برق منطقه ای اصفهان به 1/6درصد افزایش می یابد. 
وی افزود: پنجشنبه 30خرداد نیز با حضور وزیر نیرو از پست های 400کیلوولت هاتف، 230کیلوولت شهید نبوی منش، 63کیلوولت سیتی سنتر، 63کیلوولت شفق، سیار سفید دشت و سیار جلال آباد رونمایی خواهد شد. 
رسول موسی رضایی گفت: همچنین توسعه بخشی از پست های 63کیلوولت (صائب، حافظ و مشتاق) و احداث خطوط  400کیلوولت فولاد مبارکه، 63کیلوولت فرودگاه نظامی –جاده نایین، 63کیلوولت از پست 63کیلوولت کاشان1و کاشان4 و 63کیلوولت جهت ورد و خروج پست نجف آباد 2 از دیگر طرح هایی است که با حضور رضا اردکانیان به بهره برداری می رسد. 
وی ادامه داد: با حضور وزیر در این مدت نیز خط 132کیلوولت (لردگان، پست فلارد و اوره)، توسعه بخشی از پست 230کیلوولت منتظری اصفهان، کابل 230کیلوولت (اسلام آباد و آقارب پرست) و افزایش ظرفیت پست 63کیلوولت کوهپایه بهره برداری می شود. 
وزیر نیرو دیشب به دلیل میزبانی اصفهان در برگزاری اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری ایران و روسیه وارد نصف جهان شده است.  

نظر شما