شناسهٔ خبر: 33557342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صداوسیمای مرکز اردبیل، آماده میزبانی مسابقات جهانی والیبال

71442

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از آمادگی کامل این مرکز برای میزبانی و پوشش رسانه‌ای بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما؛ علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این رویداد جهانی را نیز بر عهده دارد، با ابراز رضایت از تبلیغات گسترده انجام شده در خصوص این رقابت‌ها در ابعاد مختلف از جمله در صدا و سیما، استانی، نشریات، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و شهری، از انعکاس و پخش این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه سیما، شبکه استانی سبلان و شبکه جهانی جام جم خبر داد.

گزارشگر و سردبیر خبر ورزشی اردبیل نیز با بیان این موضوع که همه چیز مهیای برگزاری این مسابقات در استان اردبیل است، گفت: استان اردبیل به دلیل میزبانی‌های شایسته و مورد قبول گذشته که توانسته بود در برگزاری رقابت‌های آسیایی و مقدماتی جهانی خوش بدرخشد، این بار هم در میزبانی مرحله چهارم سنگ تمام خواهد گذاشت و از این فرصت به دست آمده برای معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل به جهانیان استفاده خواهد کرد.

اکبری گفت، به دستور استاندار اردبیل تمام دستگاه‌های اجرایی استان با تمام قوا و با تشکیل ستاد برگزاری مسابقات و کمک گیری از مردم و پویش‌ها پای کار آمدند تا یکبار دیگر افتخاری عظیم را برای این استان به ارمغان آورند. بیش از ۵ جلسه رسمی شورای عالی ورزش استان و ده‌ها جلسه با دستگاه‌های درگیر در این رقابت‌ها، آماده سازی زیرساخت‌ها، تجهیز سالن هزار نفری رضازاده اردبیل، بازدید روزانه مسئولان استانی و کشوری و مسئولان فدراسیون جهانی از محل برگزاری مسابقات، تجهیز نور ورزشگاه، نصب کفپوش‌های استاندارد جهانی، رنگ آمیزی سطح شهر، تبلیغات محیطی و شهری، نصب تلویزیون‌های شهری، تبلیغ در فضای مجازی، فروش اینترنتی بلیط، نصب المان‌های والیبالی، آماده سازی هتل‌ها جهت اسکان تیم‌ها و ده‌ها برنامه دیگر از اقدامات انجام یافته در استان اردبیل است. شهر توریستی سرعین نیز به دلیل داشتن چشمه‌های آب گرم و بهترین هتل‌ها و امکانات توریستی و گردشگری به عنوان محل اسکان تیم‌های ملی پرتغال، استرالیا، فرانسه و ایران انتخاب شده است.

گفتنی است هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ۳۱ خرداد تا ۲ تیر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در نخستین بازی خود روز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل پرتغالی‌ها صف آرایی خواهد کرد و در دیگر بازی‌ها نیز روزهای شنبه و یکشنبه در مقابل حریفان استرالیایی و فرانسوی به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام

نظر شما