شناسهٔ خبر: 33556962 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

دروغ های آمريكا، باور نکردنی است!

امریکا پس از اینکه هیچ کس دروغش را در دست داشتن ایران در حمله به دو نفتکش دریای عمان باور نکرد ، با جدیت در تلاش است با تکرار آن و انتشار تصاویری و تاکید بر جدید بودن آن و دست داشتن ایران در این دو حادثه ، این دروغ را جا بیاندازد.

صاحب‌خبر -

العالم - كشكول

مساله قابل توجه اما مبهم بودن تصاویر جدید امریکا و ویدئویی است که ادعا کرده ایرانی ها را در حال جدا کردن مین از بدن نفت کش ژاپنی نشان می دهد.

در یکی از این تصاویر، جسم دایره شکلی به بدن نفت کش چسبیده که به گفته وزارت دفاع امریکا، آهن رباهایی برای ثابت نگاه داشتن مین بوده که منفجر نشده و ایران آن را بر کشتی نصب کرده وسپس پس از حمله به سرعت آن را جدا کرده اند.

اما در جواب به ادعاهای دروغین امریکا مبنی بر دست داشتن ایران در این دو حادثه می گوئیم سپاس خدای را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. همه دنیا و در راس آن ایران خواهان تشکیل کمیته بین المللی بی طرفی برای تحقیق درباره این حادثه هستند که امریکا، عربستان و امارات با آن مخالف هستند و این مخالفت مشکوک تاکید بردروغ پراکنی ها آنان جهت تحقق خواسته هایشان است.

اگر امریکائی ها واقعا دلائل و اسناد و تصاویری دارند که بر دست داشتن ایران در این حمله تاکید دارد،چرا با تشکیل این کمیته و تحویل دادن این تصاویر به نهادهای بین المللی برای تحقیق ، مخالف هستند؟

جالب توجه اینکه ایران متهم ازسوی امریکا، خواهان تشکیل این کمیته شده زیرا می داند با تحقیق ماهیت عوامل حمله که کسانی جز ائتلاف امریکا صهیونیستی عربی واپس گرا هستند، رو خواهد شد.

تکرار این دروغ هیچ فایده ای ندارد و با بدیهیات عقل جور در نمی آید زیرا علیرغم فناوری پیشرفته امریکا در تصویر برداری، نه فیلم ها و نه عکس ها هیچ کدام واضح نیست و حمله نیز به گفته مالک نفت کش ژاپنی با مین نبوده است و امکان ندارد ایران این اشتباه فاحش را کند پس از گذشت 8 ساعت برای کندن مین از بدنه نفت کش به محل جنایت بازگردد تا پهپادها بتوانند تصاویری بگیرند و دلیلی برای محکوم کردن خود در اختیار آنان بگذارد.

نظر شما