شناسهٔ خبر: 33556822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا

تسنیم : فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وصول پرونده سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا از تبعه کشور عراق، موجب شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی، دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته نامبرده عنوان داشت به همراه همسرش در حال عزیمت به حرم حضرت معصومه(س) بودم که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۷سفیدرنگ به ما نزدیک و با معرفی خود به عنوان مأمور ناجا درخواست بازرسی بدنی و کیف همسرم را کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: پس از گرفتن کیف شاکی توسط سرنشین خودرو، هنگام بررسی آن راننده خودرو درحالی‌که شاکی دستان خود را بر روی درب سمت شاگرد گذاشته بود اقدام به حرکت کرد که تلاش و مقاومت وی برای متوقف کردن خودرو بی‌نتیجه و سارقان اقدام به فرار کردند.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع این پرونده، شناسایی و دستگیری سارقان آغاز که مأموران پس از تحقیقات به‌عمل‌آمده موفق شدند محل سرقت را شناسایی کنند.

سردار آقاخانی اعلام کرد: با تلاش‌های گسترده صورت گرفته پلاک خودروی سارقان نیز استخراج و مالک خودرو به همراه پدر و برادرش که دارای سوابق متعدد سرقت تحت عنوان مأمور ناجا و کف‌زنی و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند را شناسایی و احتمال ارتکاب سرقت موصوف توسط افراد مذکور قویاٌ متصور شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از شناسایی محل سکونت نامبردگان در "تهرانسر"، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم هر دو منزل را به‌صورت همزمان بازرسی و متهمان که تمامی آنان از سارقان سابقه‌دار و فعال در امر سرقت تحت عنوان مأمور و کف‌زنی بودند را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی تأکید کرد: در بازرسی از منزل سارقان یک عدد بی‌سیم دستی و مقداری اسکناس‌های خارجی کشف و در بازجویی صورت گرفته نیز متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما