شناسهٔ خبر: 33555937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ملی والیبال نوجوانان آماده رقابت های جهانی است

ارومیه - ایرنا - مربی ارومیه ای تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و از آمادگی خوبی برای شرکت در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ تونس برخوردار است.

صاحب‌خبر -

یاشار جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان حاضر در اردوی آمادگی در حال برگزاری تمرینات مستمر خود هستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی ۲ مرحله اردوی آمادگی نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات جهانی والیبال نوجوانان سی ام تیر ماه امسال به میزبانی کشور تونس برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران ۲ ماه زمان دارد تا نفرات اصلی خود را برای اعزام به این رویداد مهم جهانی انتخاب و اعزام کند.

وی با اشاره به اینکه پنج بازیکن ارومیه‌ای در ترکیب کنونی تیم ملی نوجوانان حضور دارند، ادامه داد: علی اصغر نبی زاده و سهیل مسعود در پست پاسور، بردیا سعادت و محمد هشتوار در پست پشت خط زن و امیر حسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی بازیکنان ارومیه‌ای حاضر در ترکیب تیم ملی هستند.

مربی ارومیه‌ای تیم ملی نوجوانان گفت: بردیا سعادت هم اکنون به همراه تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات تدارکاتی و دوستانه در کشور بلغارستان حضور دارد.

به گزارش ایرنا تیم ملی نوجوانان والیبال ایران با کسب عنوان سومی رقابت‌های ۲۰۱۸ آسیایی تبریز جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد، «بردیا سعادت» پشت خط زن ارومیه کاپیتان تیم ملی در این مسابقات بود.

تیم ملی نوجوانان ایران عنوان قهرمانی مسابقات ۲۰۱۷ جهانی بحرین را در کارنامه دارد، این تیم در دیدار فینال با پیروزی بر نوجوانان روسیه این مقام ارزشمند را کسب کرد؛ در این تورنمنت جهانی «امیرحسین توخته» بازیکن سرعتی زن ارومیه‌ای عنوان بهترین مدافع جهان را به دست آورد.

۷۱۵۶/‏۷۱۲۹

نظر شما