شناسهٔ خبر: 33555854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانشجوی والیبالیست: اسم ایران برای بسیاری از تیم ها دلهره آور است

تهران- ایرنا- عضو تیم والیبال دانشجویان ایران، گفت: کادر فنی خوبی هدایت تیم را به عهده دارد و همین امتیاز شانس ما را برای تکرار عنوان قهرمانی افزایش می دهد؛ اسم ایران برای بسیاری از تیم ها و والیبالیست ها دلهره آور است.

صاحب‌خبر -

«امیرحسین فرهادی» عضو تیم والیبال دانشجویان روز سه شنبه در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم دانشجویان مقابل تیم جوانان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: به دلایل عدیده، رقابت‌های این دوره نسبت به ۲ سال پیش سخت‌تر است، اما خوشبختانه سطح بالای کادر فنی و تجربه زیاد آنان می‌تواند شانس صعود ما به فینال را افزایش دهد.
فرهادی که در پست دریافت کننده قدرتی بازی می‌کند، ادامه داد: امسال سال منتهی به المپیک است، از سوی دیگر رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان امسال برگزار نشد و بازیکنان این رده عموماً در قالب تیم دانشجویی به ایتالیا می آیند.
این والیبالیست ۲۷ ساله اراکی اضافه کرد: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم، اسم ایران موجب نگرانی بسیاری از تیم‌ها و والیبالیست هاست بنابراین ما همدل و پرتوان برای کسب پیروزی و تکرار قهرمانی می‌رویم.
فرهادی افزود: متأسفانه امسال والیبال در سه رده سنی بزرگسال تا نوجوان درگیر مسابقات جهانی هستند و استفاده از ملی پوشان این تیم‌ها مقدور نبود.
عضو تیم والیبال دانشجویان در پایان تاکید کرد: تمرینات خوب و پرفشاری را دنبال می‌کنیم و هفته به هفته بهتر شدیم و امیدوارم تا اعزام به ایتالیا به اوج آمادگی تیمی و انفرادی دست یابیم.
سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیر ماه به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود.

نظر شما