شناسهٔ خبر: 33555771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارآفرین نمونه اردل:

تحقق اقتصاد مقاومتی راه کار کلیدی شکست تحریم ها/آمریکا بازنده است

کارآفرین نمونه اردلی در عرصه زنبورداری گفت:استکبار جهانی 40 سال است که ما را تحریم می کند اما ملت شریف ایران اسلامی با توکل برخدا و درایت رهبری فرزانه انقلاب روز به روز در تمام عرصه به مرحله خودکفایی می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم رئیسی کارافرین نمونه اردلی در عرصه زنبورداری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:ترفند امروز استکبار جهانی تحریم اقصادی  است لذا می بایست تمامی اقشار مختلف مردم به خصوصو مسئولین محترم در راستای تحققق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

رئیسی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راه گشای کشور از تمام مشکلات و شکست دشمن در تمام زمینه هاست .

وی افزود:همانطور که مقام معظم رهبری هدف آمریکا از جنگ و تحریم اقتصادی در طول چهل سال گذشته را فلج کردن و عقب نگه داشتن ایران دانست و گفت: در جنگ اقتصادی نیز آنچه اتفاق افتاده، بر خلاف خواست آمریکا است زیرا حرکت به سمت خودکفایی و تولید در داخل، سرعت گرفته و امروز صدها گروه فعال از جوانان خوش‌فکرِ دانشگاهی مشغول فعالیتها و کارهای مهمی در کشور هستند امروز همه موظفیم  برا تحقق اقتصاد مقاومتی که رمز موفقیت  ایرن اسلامی ااست از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

رئیسی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بیش از شصت نوع تحریم علیه ملت ایران در دوره‌های مختلف صورت گرفته است افزود: یازده نوع از این تحریم ها علیه ایران در زمان 8سال جنگ تحمیلی صورت گرفت و بعد از آن نیز در دوره‌های بعد تحریم‌ها با شکل‌های مختلف علیه کشور ما  اعمال شد.

وی در پایان به نتایج عبور از تحریم ها اشاره کرد و گفت:پیروزی ایران در جنگ اقتصادی و گام به جلو در مقابله با استکبار واکسینه شدن و عدم آسیب پذیری در مقابل تهدیدات، شکسته شدن هیمنه دشمن در عرصه بین الملل الگو شدن ایران به عنوان یک الگوی مستقل، پیشرفت اقتصادی و خودکفایی دانش ناشی از تحریم ها و توان مدیریتی کشور پس از گذر موفقیت آمیز از تحریم ها و...از این نتایج است.

قاسم رئیسی  یکی از افراد برتر ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان اردل است که موفقیت بی نظیری در عرصه های مختلف کسب کرده است.

وی از جمله جوانان تحصیل کرده و فعال بسیج  شهرستان اردل  است که به دلیل علاقه مندی برای کمک به خودکفایی در طرح های زنبورداری فعالیت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما