شناسهٔ خبر: 33555719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کاوه رضایی، فرشاد احمدزاده و بشار رسن در تیررس اصفهانی‌ها

تایید مذاکره سپاهان با سه پرسپولیسی و استقلالی

صاحب‌خبر -

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مطرح شدن نام کاوه رضایی، بشار رسن و فرشاد احمدزاده در لیست ورودی سپاهان گفت: هر سه نفر این بازیکنان، بازیکنان بسیار خوبی هستند، هنوز لیست امیر قلعه‌نویی بسته نشده است و ما دو سه نفر دیگر را هم به تیم اضافه خواهیم کرد، اما باید با آن‌ها به توافق برسیم. ما برای هر پست، سه چهار بازیکن را مدنظر داریم، با این اسامی مطرح شده، تنها مذاکراتی را به صورت ابتدایی و غیر مستقیم داشته‌ایم.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش در خصوص شایعه مذاکره با ووریا غفوری گفت: من فکر می‌کنم بحث انتقال ووریا غفوری منتفی است، ما با محمد منصوری قرارداد بستیم که از بهترین مدافعین کناری فوتبال ایران در فصل قبل بود و ما براساس رزومه با او قرارداد بستیم. ووریا بازیکن بسیار خوبی است که قبلا هم در سپاهان بازی کرده، اما با توجه به جذب منصوری، به نظر می‌رسد برای جذب او برنامه‌ای نداشته باشیم، ضمن اینکه ما در جناح راست دفاع خوب و آماده‌ای به نام ایرانپوریان را نیز در اختیار داریم.

از ترانسفر مهرداد پولی عاید ما نشد

تابش در مورد اینکه آیا از ترانسفر مهرداد محمدی به لیگ پرتغال پولی عاید باشگاه سپاهان شد، گفت: خیر، متأسفانه این اتفاق نیفتاد. ما همیشه سعی می‌کنیم قراردادهایمان را طوری تنظیم کنیم که اگر بازیکنی به لیگ‌های خارجی ترانسفر شد، مبلغی عاید باشگاه شود، اما متأسفانه در قرارداد مهرداد محمدی، این موضوع پیش‌بینی نشده بود.

نظر شما