شناسهٔ خبر: 33555700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر دادگستری مشکل واحد تولیدی «ندوشن» یزد را بررسی کرد

یزد - ایرنا - سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری روز سه شنبه در سفر به روستای محروم نیوک بخش ندوشن شهرستان میبد مشکل سامانه مونتاژ واحد تولید موتورسیکلت را بررسی کرد و از نزدیک در جریان چالش های پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

حسین فلاح فرماندار میبد در حاشیه بازدید آوائی به خبرنگاران گفت: با رفع مشکل این واحد صنعتی زمینه اشتغال حدود ۶۰ نفر در ندوشن فراهم می شود.

وی افزود: این واحد تولید موتورسیکلت از سال ۹۵، موتورهایی را برای عرضه مونتاژ کرد اما به خاطر مشکلات سیستمی در زمینه فروش با مشکلاتی روبرو شد و با حضور وزیر دادگستری مسائل و مشکلات مرتبط به آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ان شاءالله با پیگیری و انجام تغییرات و اجرای آن در کشور شاهد اشتغال زایی و رونق چرخه تولید در این منطقه کمتر توسعه یافته باشیم.

شهرستان میبد سه بخش مرکزی، بفروئیه و ندوشن دارد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

وزیر دادگستری امروز به همراه استاندار، معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی یزد از چند واحد تولیدی در مرکز استان بازدید کرد.

آوائی از کارخانه آرمان سلولز در شهرک فولاد شهرستان اشکذر و همچنین کارخانه موتورسیکلت و شرکت یزد تایر بازدید و در جریان مسائل، مشکلات و تولید این واحدها قرار گرفت.

وی در گفت و گو با مسئولان این واحدها بر اهمیت رونق تولید و اشتغال مفید و مولد بر اساس اهداف و برنامه‌های نظام و دولت در استان تاکید و از فعالیت‌های انجام گرفته قدردانی کرد.

در این بازدیدها صاحبان صنایع و مدیران عامل واحدهای تولیدی و صنعتی به طرح دیدگاه‌ها، ارائه گزارش از وضعیت موجود و همچنین بر ضرورت حمایت مسئولان برای ارتقاء تولید تاکید کردند.

آوائی به عنوان وزیر معین استان یزد در بحث اقتصاد مقاومتی با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، عصر روز دوشنبه وارد‬ یزد شد.

وزیر دادگستری در سفر به یزد ضمن شرکت در چند نشست از چندین طرح تولیدی و صنعتی بازدید و با نماینده ولی فقیه در استان هم دیدار کرد، عصر امروز نشست اقتصادی نیز با حضور وی برگزار می شود

هم اکنون سه هزار و ۲۸۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اسمی با اشتغال ۱۰۰ هزار و ۴۴۵ نفر در استان یزد وجود دارد.

تولید بیش از ۸۰۰ نوع کالا، رتبه نخست تولید کاشی و سرامیک کشور با بیش از ۵۰ درصد، رتبه دوم تولید محصولات نساجی، رتبه سوم تولید فولاد کشور و رتبه نخست تولید رومبلی، ترمه و روفرشی ازجمله جایگاه‌های برتر استان در اقتصاد ملی است.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سال گذشته با برگزاری ۳۸۴ جلسه کارشناسی، ۵۵۵ مصوبه ابلاغ کرد که اجرای این مصوبه‌ها منجر به تثبیت اشتغال ۴۵ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی شد

۹۹۳۴ / ‏‬ ۲۰۴۷

نظر شما