شناسهٔ خبر: 33555665 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سفارش آنلاین تاج گل برای مراسم ختم و عروسی (تحویل ۲ ساعته)

گاهی برای یک مراسم ختم یا ساگرد ترحیم یا حتی یک مراسم عروسی دنبال یک گلفروشی می گردیم تا بتونیم یک تاج گل سفارش بدیم تا در ساعت مشخص درب مسجد یا درب سالن دریافت کنیم جالب اینجاست که برای سفارش خودمون می بایست زمان زیادی رو صرف گشتن در خیابان ها  کنیم تا به یک گلفروشی معتبر برسیم ، که در بیشتر موارد به نتیجه خوب دست پیدا نمی کنیم. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی همه چیز راحت و آسان شده و مشتریان می توانند  تاج گل خود را برای مراسم ختم و شادی آنلاین و با اپلیکیشن مادر فلاور  سفارش بدهند.

صاحب‌خبر -

اپلیکیشن  و وب سایت سفارش اینترنتی تاج گل – تحویل 2 ساعته

یکی از بهترین و آسان ترین روش ثبت سفارش آنلاین تاج گل با  اپلیکیشن مادر فلاور MotherFlower است . مادر فلاور توانسته به علت ارسال رایگان و تنوع تاج گل از یک طبقه تا 9 طبقه جایگاه ویژه بین مردم  و شرکت ها باز کند و کاربران با اطمینان کامل تاج گل خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. از نکات جالب در این اپلیکیشن این است که مشتریان نیاز به حضور در گلفروشی نیستند و سفارشات خود را به صورت آنلاین پیگیری می کنند.

نحوه سفارش تاج گل در اپلیکیشن مادرفلاورMotherFlower چیست ؟www.motherflower.com

مادرفلاور Motherflower  یک زیر ساختار قوی را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند به راحتی در بستر وب و اپلیکیشن انواع تاج گل با قیمت های مناسب  به صورت آنلاین سفارش دهند. تمام محصولات به صورت کامل با قیمت تمام شده تا درب منزل به کاربر نمایش میشود و کاربر می تواند با انتخاب روز و ساعت و نحوه تحویل ، سفارش خود را در زمان مقرر دریافت کنند. یکی از نکات مثبت در اپلیکیشن  امکان درج متن پیام تسلیت یا تبریک برای گیرنده است، که کاربر می تواند متن دلخواه خود را قبل از پرداخت آنلاین در اپلیکیشن درج کند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن مادر فلاور

۱- قیمت مناسب و همراه با تخفیف تا ۵۰%

۲- تنوع بیش از 500 هزار محصول

۳- ارسال سریع گل در کمتر از ۲ ساعت در تهران

۴- درج پیام تسلیت و تبریک به صورت آنلاین

۵- گارانتی ۱۰۰% پول در صورت نارضایتی مشتری

سفارش آنلاین گل برای ۴ شهر

اپلیکیشن مادرفلاور در حال حاضر در ۴ شهر ایران به صورت آنلاین فعالیت دارد و کاربران می توانند به صورت آنلاین از ۴ شهر تهران ، شیراز ، قروین و لامرد سفارش آنلاین بدهند . بنا به برنامه ریزی ها انجام شده توسط تیم بازاریابی و مارکتیینگ انشالله تا پایان سال ۱۳۹۸ شهر های بیشتری به این سیستم اضافه خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن اندروید و آیفون

در حال حاضر نسخه اندروید اپلیکیشن  مادر فلاور در کافه بازار ، مایکت و گوگل پلی موجود است و کاربران دستگاه آیفون می توانند نسخه ای او اس را از سیب اپ دانلود کنند.

مرکز پاسخگویی تا ۹ شب

کاربران می توانند برای سفارش گل به صورت تلفنی با شماره ۱۸۷۶ (بدون پیش شماره ) و یا ۹۱۰۰۱۸۷۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند. این مرکز همه روزه از ساعت ۸ الی ۹ شب پاسخگوی تلفن مشتریان است.

2121

نظر شما