شناسهٔ خبر: 33555657 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در برلین ؛

لرزش شدید مرکل هنگام دیدار با رئیس جمهور اوکراین

تصاویری که منتشر شده است، نشان می دهد آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در دیدار با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور جدید اوکراین، لرزان و ناخوش است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ تصاویری که منتشر شده است، نشان می دهد آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در دیدار با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور جدید اوکراین، لرزان و ناخوش است. در این تصاویر مشخص است که کل بدن مرکل در حالی که در کاخ صدراعظم آلمان زلنسکی را به حضور پذیرفته است، می لرزد. این حادثه بعد از ظهر روز سه شنبه در شرایطی روی داد که این دو نفر در هوای گرم بیرون دفتر مرکل ایستاده اند و یک گروه نظامی سرود ملی این دو کشور را می نوازد. دفتر مرکل هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است و قرار است این دو نفر بعدا امروز کنفرانس خبری برگزار کنند.
به گزارش خبرگزاری آلمان «دِ پِ آ» آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان امروز در حین استقبال رسمی از ولودیمیر زلینسکی، رئیس جمهور جدید اوکراین در برلین از قرار معلوم به طور کنترل نشده ای، لرزش شدید دست و پا را تجربه کرد. به اعتقاد ناظران، وی به علت کمبود آب در گرمای زیاد به این لرزش دچار شده است. این حالت زمانی رخ داد که سرود ملی آلمان در مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور اوکراین در حال نواختن بود و دو طرف، روی سکو قرمز ایستاده بودند. در همین حال بود که صدراعظم 64 ساله آلمان به طور غیرارادی شروع به لرزیدن کرد و بدن او از سر تا پاها به شدت لرزید. پس از آنکه دو طرف شروع به حرکت کردند، دیگر آثاری از ادامه لرزش در کار نبود. البته مرکل در کنفرانس خبری مشترک خود با رئیس جمهور اوکراین، توضیح داد که او در این فاصله، سه لیوان آب نوشیده است. او گفت: واقعا به آب نیاز داشتم و بعد از آن بود که همه چیز برایم خیلی خوب شد.
به نظر می رسد بدن او دچار کمبود آب شده بود. مرکل سپس در ادامه برنامه، دوباره حالت عادی پیدا کرد. زلینسکی هم که در این حادثه در کنار مرکل ایستاده بود، گفت: او (بعدا) به خودش مسلط شد.
این گزارش افزود: لرزش بدن صدراعظم آلمان، به علت کمبود آب و حضور در گرمای زیاد، پیشتر نیز سابقه داشته است. مرکل در این حالت از خود یک رفتار حرفه ای نشان داد و نگذاشت این لرزش بر صورتش نمایان شود.

نظر شما