شناسهٔ خبر: 33555587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیریت جامع و یکپارچه شهری در اردبیل تدوین می‌شود

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به این که مدیریت جامع شهری باید به طور ویژه ارائه و اجرا شود گفت: شهرداری‌ها ملزم به اجرای طرح های سرمایه‌گذاری هستند.

صاحب‌خبر -

مسعود امامی‌یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: باید برای واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی برنامه‌ریزی مناسب انجام داده شود که متاسفانه در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام نیافته است.

وی خواستار توجه ویژه به پرداخت حق و حقوق اعضای شورای شهر شد و گفت: شهرداری ها باید اجرای مدیریت یکپارچه شهرداری را مبنای کار قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:در حال حاضر مشکلات و دغدغه هایی که وجود دارد این است که روستائیان و اهالی می گویند که ما مشکلاتی داریم در حالی که شهرداری ها و شورای شهر باید خود در جریان مشکلات آنان قبل از ارائه گزارشات آنان باشند.

وی تصریح کرد: رفع مطالبات شهرداران اولویت اساسی است و باید به طور مناسب این مطالبات پیگیری شود  چرا که در حال حاضر شهرداری‌ها درآمد خوبی ندارند.

وی با اشاره به این که مدیریت جامع شهری باید به طور ویژه ارائه و اجرا شود بیان کرد: شهرداری‌ها ملزم به اجرای طرح های سرمایه گذاری هستند.

امامی‌یگانه افزود: شهرداری های استان ملزم به ارائه طرح های سرمایه‌گذاری هستند و نیاز است این طرح ها آماده شود تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان این که نیاز است تا تامین اعتبارات برای حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرداری ها فراهم شود بیان کرد: امیدواریم در این زمینه همکاری های لازم مبنای کار قرار گیرد تا خروجی مورد انتظار را به دست آوریم.

وی از شتاب دهی به طرح های عمرانی خبر داد و گقت: هدف ما این است که بتوانیم در حوزه عمرانی در استان به پیشرفت های قابل توجهی دست یابیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما