شناسهٔ خبر: 33555509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر:

جشنواره خلاقیت تبریز فرصتی برای گفتمان بین ملت ها است

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز فرصتی مغتنم برای گفتمان بین فرهنگ ها و ملت ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، محمد رضا پورمحمدی امروز در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در دانشگاه هنر اسلامی تبریز در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: علاوه بر آثار ارایه شده در این دوره از جشنواره نفس کار برگزاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره های بین المللی فرصتی برای ارتباط بین کشورهای اسلامی و هنرمندان و دانشمندان حاضر از این کشورها است.

پورمحمدی تصریح کرد:در شرایط کنونی جهان ایجاد بستر لازم برای گفتمان بین ملت های کشورهای مختلف ضرورتی اجتناب ناپذیر است؛ هم فرصت خوبی برای هنرمندان و اندیشمندان کشورمان و منطقه است تا با فرهنگ ها و هنرهای سایر ملل آشنا شوند و هم برای حاضران از سایر کشورها اهمیت دارد که با فرهنگ  کشورمان آشنا شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در ارزیابی آثار ارایه شده در این جشنواره گفت: آثاری هم که ارایه شد آثار بسیار خوبی هستند بخشی را که من بازدید کردم آثار بسیار ارزشمندی بود. دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز تدبیری به خرج داده بود که در کنار هر هنرمندی چند نفر از دانشجویان خودش را مستقر کرده بود تا هم آثار را ببینند و هم آموزش ببینند.

وی ادامه داد: این آثار به نقاط مختلف جهان منتقل خواهد شد و این ارزش بسیار ارزنده ای دارد.

انتهای پیام/

نظر شما