شناسهٔ خبر: 33555505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزش قرآن به گروه‌های زیارتی و کودکان استثنایی در مسجد ملاهاشم مشهد

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: خدمات آموزشی قرآن به گروه‌های زیارتی و کودکان استثنایی در مسجد ملاهاشم مشهد ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر بیان کرد:مسجدآموزش قرآن به گروه‌های زیارتی و کودکان استثنایی در مسجد ملاهاشم مشهد ملاهاشم ابتدای خیابان شیرازی و جنب مدرسه علمیه نواب واقع شده است که از مدت‌ها قبل در این مسجد کلاس‌های آموزش قرآن ویژه زائران و مجاوران برگزار می‌شده است و این خدمات آموزشی از این پس به گروه‌های زیارتی و کودکان و نوجوانان استثنایی نیز ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های زیارتی می‌توانند با مراجعه به این مسجد و ثبت درخواست به صورت رایگان از خدمات آموزشی قرآنی که توسط اداره علوم قرآنی در این مسجد ارائه می‌شود بهره‌مند شوند.

رئیس اداره علوم قرآنی افزود: والدین کودکان و نوجوانان استثنایی نیز می‌توانند با مراجعه به این مسجد که در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد، فرزندان خود را در کلاس‌های آموزش قرآن ثبت نام کنند تا آن ها نیز از خدمات آموزشی ویژه کودکان استثنایی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: آموزش روخوانی، روان خوانی، تصحیح قرائت نماز، پاسخ به سوالات دینی، آشنایی به سبک و سیره زندگی امام رضا(ع)، کارگاه امام شناسی، مهدویت و ... از جمله خدماتی است که در مسجد ملاهاشم به زائران، مجاوران، گروه‌های زیارتی و کودکان و نوجوانان استثنایی ارائه می‌شود.

نظر شما