شناسهٔ خبر: 33554952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردبیلی‌ها از جشنواره کتابخوانی رضوی استقبال کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: آمارهای اولیه نشان دهنده استقبال چشمگیر اقشار مختلف مردم در این استان از مسابقات کتابخوانی رضوی نسبت به سال های گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پروانه رضاقلیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی امسال از ۱۶ اردیبهشت شروع شده و تا ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه عنوان موضوعی جشنواره در خصوص سیره علمی و عملی زندگانی حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی حضرت امام جواد (ع) است، اظهار داشت: برای برگزاری این جشنواره قالب‌های متنوعی در نظر گرفته شده و علاقه مندان می‌توانند در فرصت باقی مانده در بخش‌های مکتوب، آنلاین و اینترنتی و نقاشی شرکت کنند.

وی پویش کتابخوان و معرفی کتاب را از بخش‌های دیگر این جشنواره ذکر کرد و گفت: کودکان نیز در بخش مسابقه نقاشی می‌توانند شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین با اشاره به راه اندازی غرفه این جشنواره از امروز در پیاده راه عالی قاپو اردبیل برای جذب شرکت کنندگان در مسابقات این جشنواره افزود: این غرفه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در خدمت علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل همچنین گفت: ۸۸ جایزه نقدی برای برگزیدگان این جشنواره توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر گرفته شده و علاوه بر آن از برگزیدگان استانی و کتابخانه ای نیز تجلیل خواهد شد.

وی با دعوت از اهالی فرهنگ دوست استان برای شرکت در این رخداد فرهنگی بیان کرد: منابع این جشنواره در کتابخانه های عمومی استان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و در بخش الکترونیکی نیز شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این جشنواره شرکت کنند.

۶۰۱۸/‏۶۰۱۶

نظر شما