شناسهٔ خبر: 33554890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان به عنف در استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان به عنف و کشف ۱۰ فقره سرقت در تاکستان و تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌های موتور سیکلت در مناطقی از جنوب شهر تاکستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ حاجیان افزود: ماموران با بررسی‌های انجام داده و گشت زنی‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت‌ها را برای پلیس نمایان می‌ساخت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ در یک عملیات ضربتی و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی، توانستند متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان داشت: ماموران در روند تحقیقات پرونده در بازجویی‌های فنی پلیسی به شواهد و ادله‌ای دست یافتند که حکایت از ۱۰ فقره سرقت داشت.

سرهنگ حاجیان با بیان اینکه سه فقره از این سرقت‌ها به عنف طلا بوده است، اضافه کرد: سارق در بازجویی‌ها به یک فقره سرقت باجه بانک در استان" تهران" به مبلغ ۹۰۰ ملیون ریال اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در بازجویی‌ها به همدستی دو نفر که یکی از آن‌ها خانم است اعتراف کرد که در یک عملیات غافلگیرانه هر دو همدست دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اعلام این که ارزش ریالی اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال است، گفت: عاملان این سرقت‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

کشف ۱۰ فقره سرقت در تاکستان و تهران

برچسب‌ها:

نظر شما