شناسهٔ خبر: 33554132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبرداد:

اجرای طرح تابستانه امداد و نجات در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ خودروی امدادی و پشتیبان و ۱۴۰ نیرو در طرح تابستانه امداد و نجات مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم شهریاری ظهر سه شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های هلال احمر در تابستان بیان کرد: طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی از ۳۱ خردادماه تا ۳۱ شهریورماه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه ۲۲ پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت در محورهای حادثه خیز به صورت شبانه روزی فعال هستند، افزود: همچنین ۱۱۰ خودروی امدادی و پشتیبان و ۱۴۰ نیرو در این طرح مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: ۴۷ درصد حوادث در جاده های فرعی اتفاق می افتد اما به جهت کمبود تجهیزات، امکانات در محورهای اصلی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سالانه ۳۵۰ هزار نفر به آبگرم فردوس مراجعه دارند، گفت: شرایط خدمات برای تمام مسافران اعم از سوئیت های ویژه، آلاچیق و امکانات تغذیه و غذا فراهم شده است.

شهریاری با بیان اینکه سالانه قریب به ۹۰ هزار خورد در این جاذبه تردد دارند، افزود: متوسط سالانه در سه ماهه تابستان ۳۰ هزار خودرو با ۱۱۵ هزار مسافر در این جاذبه حضور می یابند.

نظر شما