شناسهٔ خبر: 33553683 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشجویان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی کارورزی می‌کنند

با امضای تفاهم نامه میان وزارتخانه‌های علوم،‌ تحقیقات و فناوری و جهاد کشاورزی، دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی دوره کارورزی خود را در وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی مرتبط خواهند گذراند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تفاهم‌نامه اجرایی ماده «23»  قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب مجلس شورای اسلامی برای کارورزی دانشجویان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی بین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر جهاد کشاورزی امضاء و به همراه شیوه‌نامه اجرایی این توافق به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری برگزاری دوره‌های کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرا ابلاغ شد.

با اجرای این شیوه‌نامه از ظرفیت‌های وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش غیردولتی در اجرای طرح کارورزی دانشجویان این رشته‌ها استفاده خواهد شد.
در این دوره‌ها دانشجویان با زمینه‌های کسب مهارت مرتبط با رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی و توانمندسازی آنان برای ورود به بازار اشتغال و کسب و کار و ترغیب آنها برای شناخت ظرفیت‌های خوداشتغالی بخش کشاورزی و منابع طبیعی آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما