شناسهٔ خبر: 33550274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۶۵۰ فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ایجاد ۶ هزار و ۶۵۰ فرصت شغلی جدید در استان سمنان در برنامه‌های تولید و اشتغال وزارت صمت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی بعدازظهر امروز در یک‌صد و شصت و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در استان سمنان در برنامه‌های تولید و اشتغال وزارت صمت پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی جدید در استان سمنان پنج هزار و 641 میلیارد ریال تسهیلات لحاظ شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که برای ایجاد این فرصت‌های شغلی در نظر گرفته‌شده است مربوط به سه بخش تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی، تأمین تسهیلات موردنیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و تأمین تسهیلات سرمایه در گردش متقاضیان است.

اسودی با بیان اینکه متقاضیان طرح‌های تولیدی می‌بایست درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند تا موردبررسی قرار گیرد و تسهیلات موردنظر به متقاضیان پرداخت شود.

وی پرداخت تسهیلات را شامل حال آن دسته از متقاضیانی عنوان کرد که مشکلی به لحاظ توان مدیریتی، دانش فنی، ظرفیت تولید و بازاریابی نداشته باشند و صرفاً مشکل آن‌ها تأمین نقدینگی باشد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی 45 واحد تولیدی به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات رونق تولید  به رقم 194 میلیارد ریال موافقت شد.

همچنین در این نشست مشکلات بانکی ، مالیاتی و تأمین اجتماعی چهار واحد تولیدی " پارسا سازان ، کومش فرم صنعت ، سبز کوشان صنعتی پاژه و چوب صنعت ژیوار" بررسی شد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما