شناسهٔ خبر: 33550122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر

نشست دست اندرکاران دستگاه قضا با فعالان اقتصادی

در نشست مسئولان دادگستری استان بوشهر و فعالان اقتصادی راهکارهای امنیت اقتصادی و رشد اقتصاد ملی بررسی شد.

صاحب‌خبر -
نشست دست اندرکاران دستگاه قضا با فعالان اقتصادیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،  رئیس کل دادگستری استان در این نشست گفت: هدف از این نشست شناخت ظرفیت واحدهای تولیدی و سازمان ها برای بازدهی بیشتر و رونق تولید است.
علی جمادی افزود: به همان میزان که به رونق تولید اهمیت می دهیم ،درصورت سوء استفاده واحدهای تولیدی ،دستگاه قضا برخورد جدی می کند تا امنیت اقتصادی ایجاد شده و زمینه رشد و پیشرفت و توسعه فراهم شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی از شمال تا جنوب استان وجود دارد گفت: دستگاه های اجرایی تلاش های خوبی در راستای رونق تولید داشته اند ،دستگاه قضایی استان نیزتخصصی کردن شعب را در دستور کارخود قرار داده تا موضوعاتی که جنبه کیفری و یا حقوقی دارند در شعب تخصصی در دادسراها و دادگاه ها مورد بررسی قرار گیرند.
جمادی افزود: اگر تسهیلات و مجوز برای ایجاد یک واحد تولیدی پرداخت می شود نظارت لازم نیز باید صورت گیرد.تدابیر پیشگیرانه در زمینه ورشکستگی شرکت هارا مد نظر داریم و با ورشکستگی صوری یا به قصد تقلب و تقصیر هم برخورد جدی می شود.
حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات ارزی ،تعداد زیادی از واحدهای تولیدی دچار مشکل شده و حتی در مورد آن ها طرح دعوا شده است که با توجه به قوانین رفع موانع تولید از آن ها حمایت می شود.
در این نشست مدیران سازمان ها و بنگاه های تولیدی از مشکلات واحدهای تولدی گفتند  درخواست کردند بانک ها و سازمان ها به منظور رونق تولید، از تولیدکنندگان حمایت کنند.

<div id="video-display-embed-code_3632235"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2454298/3632235?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما