شناسهٔ خبر: 33550097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در حاشیه نمایشگاه تخصصی ساختمان در ساری رقم خورد؛

انعقاد قرارداد 10 ساله با شرکت روسی/ همکاری مشترک با هلدینگ اوکراین

مدیر عامل مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری از انعقاد قرارداد 10 با شرکت روسی خبر داد و گفت: همکاری مشترک بین ایران و اوکراین از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

صاحب‌خبر -

سعید سیاه منصوری در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه  برغم مشکلات که به صورت غیر منصفانه در عدم برگزاری نمایشگاه  ایجاد شد اما این نمایشگاه با بهترین شکل ممکن  برگزار شد، اظهار کرد: شرکت های صاحب نام از جمله شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی افزود: اتفاق مهم در این نمایشگاه حضور شرکت روسیه ای در این نمایشگاه بوده که این نمایشگاه را طی قرار دادی  به مدت ۱۰ سال حمایت می کند و اینکه حداقل ماهی یک بار در مازندران نمایشگاه را برگزار خواهند کرد.

مدیر عامل مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری گفت: بر اساس این قرارداد ایران در روسیه نیز بصورت توافقی، نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

سیاه منصوری افزود: همچنین کشور اوکراین نیز در بخش توسعه صادرات در بحث نمایشگاهی وارد و طی آن قراردادی نیز منعقد شد تا توسعه صادرات  نمایندگی کاسپین نیاوران با  هولدینگ اوکراین قوت بگیرد.

وی به حضور استان اصفهان در ین نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این شرکت با توجه به صادراتی که به کشور عراق دارد حضور این شرکت در نمایشگاه فرصت خوبی برای ما محسوب می شود.

میلاد ثروتی مدیرعامل هواپیمایی براوو اریزو اوکراین نیز این در گفت و گو به سابقه 15 ساله همکاری ایران و اوکراین اشاره کرد و گفت: برغم تحریم های ظالمانه 50 فروند هواپیماوارد کشور کرده و شمار زیادی خلبان نیز آموزش دادیم.

 وی افزود: همکاری خوبی در زمینه توریسم و گردشگری بین ایران و اوکراین وجود دارد حاضریم در جهت اقلام و محصولات از طریق بخش هوایی که راه ایمن سریع و ارزان به نسبت سرعت است؛ اقدام کنیم.

این مدیر عامل هواپیمایی به ظرفیت های مازندران در بخش های مختلف بویژه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: برخورداری از مرکبات و صادرات به کشورهای دیگر از دلایل مهم حضور ما در این نمایشگاه بوده است.

وی ادامه داد: خط هوایی مناسبترین راه انتقال محصولات صادراتی از مازندران است که می تواند در سریعترین زمان اتفاق بیفتد.از طرفی هم موجب ارز آوری و رونق اقتصادی برای این استان خواهد شد.

ثروتی تصریح کرد:ظرفیت های گردشگری مازندران آنچنان که باید در اوکراین معرفی نشده است اما اکنون از طریق سفارتخانه اقدامات خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از خط پرواز مازندران در بلند مدت اعم از جابجایی بار و مسافر در دستور کار قرار گرفته است.

ثروتی برپایی این نمایشگاه را برای معرفی جاذبه های مازندر ان و اوکراین و همکاری مشترک مناسب دانست.

 

نظر شما