شناسهٔ خبر: 33550041 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

باشگاه کارآفرینان در بوشهر راه اندازی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در مراسم امضای تفاهمنامه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه فنی و حرفه ای برای مهارت افزایی و کارآفرینی گفت: امروزه اشتغال بدون فضای مجازی موفق نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این مراسم گفت: رشد و توسعه فناوری‌ها و دنیای مجازی با همه تهدیدات، مخاطرات، معایب و چالش‌هایی که برای جامعه به همراه دارد، حاوی فرصت‌ها و نکات مثبت و سازنده بسیاری نیز است و یکی از نمونه‌های بارز این فرصت‌ها، به ظرفیت اشتغالزایی این حوزه بازمی‌گردد که به تازگی در جامعه ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سملیان با اشاره به معضل بیکاری به عنوان یکی از جدی‌ترین تهدیدات فعلی کشور در عرصه اقتصادی و اجتماعی اظهار کرد: در چنین فضا و شرایطی باید با شناخت دقیقی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه، ضریب استفاده از بسترهای اشتغالزایی را بیش از پیش تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه به طور اساسی کار آفرینی ابتدا مستلزم نگاهی هوشمندانه و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها است، تصریح کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است بستر توسعه بسیاری از فعالیت‌ها و مشاغل خرد و کوچک باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات بستری است که توانسته به بهترین شیوه تمام محصولات و خدمات بازار مشاغل را به بازار معرفی می‌کند، گفت: برای حمایت از ایده پردازان و رویدادهای کارآفرینی باشگاه کارآفرینان در این استان راه انداری شده است.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه ایجاد،گسترش، همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری در جهت تحقق اهداف برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای در ایجاد مهارت افزایی و کارآفرینی بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای به امضا رسید.

نظر شما