شناسهٔ خبر: 33550017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار سنندج:

۱۰ طرح بزرگ سرمایه گذاری در سطح شهر سنندج اجرا می شود

سنندج - شهردار سنندج گفت: در حال حاضر قرارداد ۱۰ طرح بزرگ سرمایه گذاری در حوزه های مختلف عمرانی در این شهر بسته شده که تعدادی از این طرح ها در حال حاضر در حال اجرا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صیدی ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه‌های عمران شهری، اظهار داشت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی این شهرداری بسته‌های مختلف سرمایه گذاری در تمام حوزه‌ها را تدوین کرده و با دعوت از سرمایه گذاران در راستای اجرایی کردن طرح‌های سرمایه گذاری اقدامات زیادی انجام داده است.

وی افزود: شهربازی روباز پارک ملت، احداث مجموعه تفریحی، احداث باغ آهوان، احداث کارخانه بازیافت، ایجاد و راه اندازی سیستم الکترونیکی کارت پارک حاشیه‌ای و احداث مجموعه تفریحی گردشگری پینت بال و تنیس قشلاق گریزه از جمله طرح‌های سرمایه گذاری شهرداری سنندج است.

شهردار سنندج ادامه داد: در حال حاضر تنها راه برون رفت از وضعیت بد مالی شهرداری‌ها استفاده از پتانسیل و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

صیدی با اشاره به اینکه فضای مناسب برای جذب سرمایه گذار و ایجاد سرمایه گذاری با حمایت استاندار و تیم اقتصادی استان در کردستان فراهم است، یادآور شد: در این دوره با جذب سرمایه گذار ۱۰ پروژه بزرگ سرمایه گذاری خدماتی، رفاهی و عمرانی در سطح شهر به نتیجه رسیده که بسیاری از این طرح‌ها در حال اجرا و برخی هم قرارداد آن امضا شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی و رکود در بخش ساخت و ساز باعث کاهش درآمد شهرداری‌ها در دو سال اخیر شده است، رویکرد شهرداری و شورای اسلامی سنندج در این دوره را جذب سرمایه گذار در راستای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی عنوان کرد.

نظر شما