شناسهٔ خبر: 33549968 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سردار مؤمنی:

هزینه فرد معتاد برای جامعه و خانواده‌ها بالاست

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه فرد معتاد در جامعه و خانواده‌ها بالاست و به همین دلیل بررسی این آسیب‌ها از رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار اسکندر مؤمنی در همایش مشارکت‌های مردمی در حوزه اعتیاد که پیش از ظهر امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد، گفت: هزینه فرد معتاد در جامعه و خانواده‌ها بالاست و به همین دلیل بررسی این آسیب‌ها از رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: بدون حضور و مشارکت مردم، مبارزه با مواد مخدر امکان‌پذیر نیست و برای حل این آسیب‌ها، حضور مردم بسیار پراهمیت است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی کاری من است زیرا تجلی و نماد مشارکت مردم با هماهنگی دستگاه‌ها را می‌توان در اینجا دید، زیرا حضور و همراهی مردم در چنین اقداماتی اجتناب‌ناپذیر است و بدون حضور مردم به نتیجه نخواهد رسید.

مؤمنی با تأکید بر اینکه هر جا مردم به صحنه آمده‌اند، کار به سرانجام رسیده است، ادامه داد: تجلی کار ما با حضور گروه‌های جهادی و مردمی در آینده قابل مشاهده است.

وی افزود: امروز این نشست پایان کار ما نیست و در واقع افتتاحیه است و باید بتوانیم با کار جهادی آن را به کل کشور تعمیم دهیم.

انتهای پیام/4087/

نظر شما