شناسهٔ خبر: 33549835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مهرداد میناوند: بروند فیلم کامل مصاحبه ام را ببینند؛ از شکایت هیئت مدیره پرسپولیس هراسی ندارم

بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به حواشی مصاحبه اخیرش می گوید چون در بعضی شبکه‌های اجتماعی حرف‌ هایم بریده، بریده گذاشته شده، شاید بعضی‌ها منظورم را کامل نگرفته باشند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مهرداد میناوند اعلام کرد از شکایت اعضای هیئت مدیره سابق پرسپولیس هراسی ندارد و تنها نقل قولی از ترکاشوند را در مصاحبه‌اش عنوان کرده است.

به نقل از میزان، میناوند با اشاره به صحبت‌های جنجالی‌اش پیرامون جدایی برانکو که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود اظهار داشت:

من با آقای گرشاسبی صحبت کردم و برایش توضیح دادم که من تنها نقل قولی از ترکاشوند مطرح کردم. اگر اعضای هیئت مدیره پاداش 200 میلیون تومانی نگرفته‌اند، خیلی واضح و شفاف مصاحبه کنند و بگویند که چنین چیزی نبوده است. الان هم با کسی جنگ نداریم. همه من را می‌شناسند و می‌دانند از روی دلسوزی و علاقه‌ به پرسپولیس صحبت کردم. اگر چنین پولی پرداخت نشده، به همه بگویند که این مسئله صحیح نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی با اشاره به سوتفاهمی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده گفت:

مصاحبه من طولانی و مفصل است و همه می‌توانند فیلم کامل آن را تماشا کنند تا حرف‌های دقیق من را بشنوند. چون در بعضی شبکه‌های اجتماعی حرف‌هایم بریده، بریده گذاشته شده و سر و ته حرف وجود ندارد، شاید بعضی‌ها منظورم را کامل نگرفته باشند. از آن مصاحبه مفصل تنها یک دقیقه‌اش در برخی شبکه‌های اجتماعی استفاده شده است. بازهم پیشنهاد می‌کنم بروید و فیلم کامل حرف‌های من را ببینید. در کامنت‌هایی که پایین مصاحبه من گذاشته ‌شد، خود آقای ترکاشوند چیزی نوشت و توضیح داد. حتی اگر این کامنت حذف هم شده باشد، اسکرین‌شات آن موجود است.

میناوند در پایان گفت:

من با آقای گرشاسبی صحبت و همین توضیحات را ارائه کردم. معتقدم پرسپولیس در دوران آقای گرشاسبی وضعیت خوبی داشت. خود گرشاسبی انسان خوب و سالمی است. زمان مدیریت او احساس خوبی به باشگاه و مدیریت آن داشتم. حالا اگر دوستان حرف‌های کامل من را دیدند و بعد تصمیم گرفتند از طریق قانون اقدام کنند، بنده هیچ مشکلی ندارم  و تا انتها مسئله را دنبال می‌کنم.

نظر شما