شناسهٔ خبر: 33548985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برانکو: به زودی به عربستان سفر می‌کنم/ زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسیده است

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با کسب قهرمانی‌های متعدد زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس تهران در مورد جدایی اش از پرسپولیس اعلام کرد: زندگی حرفه‌ای من در ایران تمام شده است. ۴ سال در پرسپولیس بودم و موفق شدیم ۶ جام به دست آوریم. سه بار قهرمان لیگ برتر شدیم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم. کسب این عنوان‌ها و افتخارات کار آسانی نبود. خیلی به این موضوع فکر کردم و تصمیم به رفتن گرفتم.

وی ادامه داد: من تا الان قراردادی امضا نکرده‌ام، اما با تیم الاهلی عربستان به توافق اولیه رسیده‌ام و به زودی سرمربی این تیم خواهم بود. به زودی به عربستان می‌روم چرا که تا پایان ماه جاری باید آنجا حضور داشته باشم.

برانکو در مورد بدقولی مدیران پرسپولیس در پرداخت پول بازیکنان گفت: مشکل ما پول نخواهد بود. بازیکنان پرسپولیس اکنون نباید نگران این مساله باشند. با کمی صبر پول آن‌ها وصول خواهد شد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد حضور در تیم الاهلی عربستان گفت: تیم الاهلی یکی از چهار تیم برتر عربستان سعودی است و در کنار تیم هایی، چون الهلال، النصر و الاتحاد افتخارات زیادی کسب کرده است. من قبلا در لیگ عربستان فعالیت داشتم و این لیگ برای من کاملا آشنا است. در عربستان سعودی نیز علاقه‌مندان به فوتبال زیاد هستند. تیم الاهلی برای اهداف بزرگی آماده می‌شود و من مطمئن هستم که ما در آنجا موفق می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرخپوشان به خبر جدایی برانکو از پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو ایوانکوویچ

ادعای عجیب یکی از مسئولان باشگاه عربستانی/ برانکو، سرمربی الاهلی عربستان شد

انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از جدایی از پرسپولیس

نظر شما