شناسهٔ خبر: 33547714 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

واحد ۱۴۳ متری در تهران، ۴۸۰ میلیون تومان

صاحب‌خبر -

واحد ۱۴۳ متری در تهران، ۴۸۰ میلیون تومان

بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است یک واحد مسکونی ۱۴۳ متری در امین حضور با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان و آپارتمان ۸۰ متری در آپادانا با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان معامله شده است.

به گزارش تسنیم، در منطقه ۸ وحیدیه غربی یک واحد مسکونی ۴۴ متری ۸ سال ساخت با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی ۱۳ ساله ۶۶ مترمربعی در اراج ازگل با قیمت ۷۶۳ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۶۲۷ هزار تومان)، آپارتمان ۶۱ متری با عمر ۲۰ سال در خاوران با قیمت ۳۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان)، واحد مسکونی ۱۱۴ متری با عمر ۲۸ سال در ارامنه جنوبی با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان) و آپارتمان ۵۵ متری ۱۷ ساله در جنت‌آباد با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۴ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان) معامله شده است.

در آپادانا یک واحد مسکونی ۸۰ متری با عمر ۴ سال به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است.

همچنین هر مترمربع یک واحد مسکونی ۱۴ ساله ۷۶ متری در گیشا حدود ۱۷ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان فروخته شده است. این واحد مسوکنی با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خریداری شده است. آپارتمان ۱۴۳ متری واقع در امین حضور با عمر ۷۸ سال ۴۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۳ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان) معامله شده است.

نظر شما