شناسهٔ خبر: 33546278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

چرا وزارت ورزش به فدراسیون برای پول‌های بلوکه شده کمک نمی‌کند؟

فدراسیون فوتبال مبلغی بالغ بر 6 میلیون دلار در فیفا پول بلوکه شده دارد که به دلیل شرایط تحریم این پول به حساب فدراسیون واریز نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 شرایط اقتصادی بر جامعه بر اکثر بخش های فعال اقتصادی و ... تاثیر گذاشته است و فدراسیون فوتبال که برای اداره این ورزش هزینه های زیادی باید انجام دهد یکی از ارگان هایی است که به دلیل تحریم های ظالمانه نتوانسته از درآمدزایی که برایش شده به خوبی استفاده کند.

اخبار ورزشی- مدت هاست که فدراسیون فوتبال با فیفا در حال مکاتبه و رایزنی است که پول های بلوکه شده که بالغ بر 6 میلیون دلار است به طریقی دست خود فدراسیون فوتبال برسد تا بخشی از مشکلات مالی این فدراسیون و باشگاه هایی که پول هایشان بلوکه شده برطرف شود. 

با وجود رایزنی های متعدد فدراسیون فوتبال و حتی صحبت حضوری مهدی تاج در پاریس با اینفانتینو رئیس فیفا هنوز هم این مشکل پابرجاست.

امروز هم سایت فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بابت این موضوع توضیحاتی داده و اشاره به همین داشته که فدراسیون بابت این پول های نرسیده در حال تلاش است.

سوالی که ایجاد می شود این است که چرا دولتمردان و حتی وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنشی ندارند و تلاشی برای کمک به فدراسیون فوتبال نمی کنند.

فوتبالی که بارها اعلام شده نباید از کمک دولتی بهره ببرد وقتی نتواند از پولهایی که متعلق به خودش است استفاده کند چطور می تواند در این شرایط اقتصادی گلیم خود را از آب بیرون بکشد؟

این حق فوتبالدوستان است که بدانند این وسط فدراسیون فوتبال دست تنهاست یا از سوی وزارت ورزش و دولتمردان حمایت می شود؟ اگر کمکی به فدراسیون فوتبال شده چرا شفاف اعلام نمی شود و اگر نشده چرا مسئولان ورزشی و حتی سیاسی ما این چنین مهمترین فدراسیون ورزشی کشور (از نظر علاقه مندی و توجه عموم) را تنها گذاشته اند و راهکاری برای این وضعیت مالی فدراسیون نمی کنند؟

فدراسیونی که باید این روزها پول ویلموتس را بدهد، به کارکنان مختلف خود در تیم های ملی پایه اش بدهکار است و برنامه ریزی های آینده تیم ملی را پیش رو دارد باید این چنین دست خالی بماند؟ 

 

نظر شما