شناسهٔ خبر: 33546227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اکبری در گفتگو با مهر:

شکست دادن تیم ملی روسیه کار بزرگی بود/ باید جنگید تا نتیجه گرفت

مربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه دیدارهای هفته چهارم لیگ ملت ها گفت: نباید حریفی را دست گرفت و برای کسب نتیجه لازم باید جنگید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال با شکست تیم های روسیه، لهستان و کانادا در هفته سوم صدرنشینی اش در جدول رده بندی را تثبیت کرد تا با خیالی آسوده به استقبال هفته چهارم برود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی های هفته سوم با بیان اینکه شکست روسیه کار بزرگی بود گفت: رقابت خوبی با تیم روسیه داشتیم. از مردم ارومیه، تماشاگران، بازیکنان، کادر فنی، اصحاب رسانه و تمام کسانی که تیم را حمایت کردند تشکر می کنم. هفته سوم سخت ترین هفته در لیگ جهانی بود و به برد های این هفته نیاز داشتیم.

مربی تیم ملی دو دلیل را برای کسب پیروزی در هفته سوم بیان و افزود: باید جایگاه خود در جدول رده بندی را تثبیت و خودباوری را در بازیکنان ایجاد کنیم، خداراشکر به هر دو هدفمان رسیدیم، بازی های روانی به نمایش گذاشتیم و نتیجه دلخواه را کسب کردیم.

تیم ملی هفته چهارم مقابل تیم های استرالیا، فرانسه و پرتغال صف آرایی خواهد کرد و اکبری تاکید کرد: شاید روی کاغذ بازی هایی آسانی در این هفته داشته باشیم اما حقیقت این است که هیچ بازی راحتی وجود ندارد. فرانسه قهرمان لیگ جهانی و استرالیا از رقیبان ما در آسیا است. هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت. باید بجنگیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

اکبری با ذکر هدف تیم ملی افزود: یکی از اهداف تیم ملی حضور در جمع شش تیم برتر مرحله نهایی لیگ ملت ها است و این نکته حائز اهمیت می باشد. هدف کلی تیم نیز راه یابی به المپیک و رقابت های انتخابی است که بسیار مهم است.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که در صورت قطعی شدن صعود تیم به مرحله نهایی رقابت‌ها، آیا فرصت بیش تری برای بازی به جوانان داده خواهد شد یا خیر؟ گفت: قطعاً زمانیکه خیالمان از صعود راحت شود، از بازیکنان جوان تر استفاده بیش تری خواهیم کرد تا هم بازیکنان اصلی را حفظ و در بازی های حساس از آنها استفاده کنیم و نیز بازیکنان جوان تر را برای کسب تجربه بیش تر وارد زمین خواهیم کرد تا در صورت نیاز در مراحل پایانی از آنها بهره گیریم.

پیمان اکبری در پایان گفت: جو تماشاگران حاضر در سالن غدیر ارومیه عالی بود و هوادار از این بهتر نمی شود. از اصحاب رسانه تشکر می کنم، بازیکنان نیاز به حمایت دارند این حمایت باعث دلگرمی تیم ملی می شود. ان اشالله هماهنگی بین رسانه و بازیکنان بیش تر شود.

نظر شما