شناسهٔ خبر: 33546167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نصب سه روزه حفاظ بر روی پل رودخانه اترک شیروان

بجنورد- ایرنا- شهردار شیروان گفت: کار نصب حفاظ بر روی پل رودخانه اترک در محدوده شیرکوه این شهرستان، در سه روز انجام شد که رضایت مردم شیروان را در پی داشت.

صاحب‌خبر -

شاهرخ شاهرخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نصب این حفاظ یک میلیارد ریال هزینه شده است.

وی هدف از نصب حفاظ بر روی پل رودخانه اترک در محدوده شیرکوه این شهرستان را ایمنی، حفاظت و جلوگیری از بروز حوادث ناخوشایند عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مکان تفریحی کوهستان پارک شیرکوه در این مسیر قرار گرفته و شاهد تردد بسیاری از شهروندان در این محور هستیم نصب این پل امنیت بیشتر را به همراه دارد.

در پی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شیروان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی به شهرداری شیروان برای نصب حفاظ روی پل رودخانه اترک در محدوده شیرکوه این شهرستان ۴۸ ساعت فرصت داد.

به گزارش ایرنا رضا رجب زاده در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان شیروان، با انتقاد از طولانی شدن روند نصب حفاظ بر روی پل این رودخانه، تاکید کرده بود که شهرداری باید برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند این اقدام را شتاب دهد.

۲۱ اردیبهشت امسال در پی سقوط یک دستگاه خودرو پژو پارس در رودخانه واقع در مسیر شیرکوه شیروان، ۴ جوان سرنشین این خودرو جان باختند.

هر چند در این حادثه اعلام شد خودرو سرعت بالایی داشته است اما پلی که این خودرو از روی آن به داخل رودخانه پرت شد، محافظ نداشت.

سقوط این خودرو به رودخانه اترک در محدوده مسیر شیروان به شیرکوه رخ داده بود.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

نظر شما