شناسهٔ خبر: 33545852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رونمایی از 9 قلم دارو امروز ‌در البرز

نمایندگی البرز

‌مدیرعامل شرکت دارویی برکت با اشاره به اینکه هدف این شهرک مسیر انتقال دانش فنی و توسعه علمی و صادرات دارویی کشور است، گفت: این مجموعه امکان انتقال زنجیره دانشگاه و صنعت و تجارت را فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا، نصرالله فتحیان در مراسم افتتاح شهرک دارویی برکت که امروز سه‎شنبه ۲۸ خرداد با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی شرکت دارویی خصوصی داخلی و خارجی در این شهرک مستقر هستند که بخشی از آنها کار خود را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهرک دارویی برکت ۴۰۰ هکتار وسعت دارد و برای افتتاح آن بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه و در ۷۸ قطعه و ۱۰ زون با مشارکت مشاورین داخلی و خارجی طراحی شده است.

وی افزود: با این اوصاف شهرک دارویی برکت از جمله شهرک‌هایی خواهد بود که هر مقام خارجی که وارد کشور می‌شود از آن بازدید خواهد کرد.

این مسئول ابراز کرد: به دنبال آن هستیم که این شهرک به مزیتی برای کشور تبدیل شود و با ایجاد هفت هزار شغل مستقیم بخشی از مشکلات متقاضیان کار را مرتفع کند.

مدیر عامل شرکت دارویی برکت با اشاره به اینکه هدف این شهرک مسیر انتقال دانش فنی و توسعه علمی و صادرات دارویی کشور است، گفت: این مجموعه امکان انتقال زنجیره دانشگاه و صنعت و تجارت را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه زمین این شهر به نرخ روز از مسکن و شهرسازی خریداری شده است، گفت: این شهرک منطقه بندی شده و ۳۱ مجوز را برای سرمایه گذاری در این شهرک اخذ شده است.

وی ادامه داد: ۱۵ کیلومتر راه در این شهرک ایجاد و سه پست فشار قوی گاز در آن تعبیه شده است.

فتحیان گفت: ایجاد این شهرک سبب کاهش هزینه تمام شده تولید دارو به ویژه برای بیماران خاص شده است.

مدیر شرکت دارویی برکت با اشاره به رونمایی از چند دارو در این مراسم خاطرنشان کرد: ۹ قلم دارو امروز رونمایی می‌شود.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما