شناسهٔ خبر: 33543081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام رتبه‌های برتر مسابقات قرآن منطقه دو گیلان

رتبه‌های برتر مسابقات قرآن شهرستان‌های شفت، صومعه سرا و فومن معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: چهل و دومین دوره از مسابقات شهرستانی قرآن کریم منطقه دو گیلان با حضور قاریان شهرستان‌های شفت، صومعه سرا و فومن در امام زاده ابراهیم (س) شفت برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه دراین دوره از مسابقات قرآنی منطقه دو ۷۰ قاری خواهر و برادر شرکت کردند، افزود: در رشته حفظ کل سید امیر حسین جوادی از صومعه سرا اول شد و در رشته اذان آرش رخشنده و عباس تاج بخش از فومن به ترتیب اول و دوم شدند و همچنین ابوذر امدادی از صومعه سرا سوم شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته دعاخوانی حجت الاسلام حسن اکبر دوست از فومن، مهدی فرازی راد از صومعه سرا، محمد شعبانی از فومن رتبه‌های برتر را کسب کردند.

محمد مهدی قربانیان افزود: در رشته ترتیل کریم عظیمی از صومعه سرا اول شد و در رشته قرائت سید ابراهیم خامسی و ناصر پور طوسی از فومن رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی، با اشاره به نفرات برتر بخش خواهران، افزود: در رشته حفظ ۵ جز آمنه خسرو نیا و زهرا کوهستانی از شفت اول و دوم شدند و در رشته حفظ ۱۰ جز خواهران، ثریا از کوهستانی از شفت اول شد و در رشته حفظ کل، حفظ کل صدیقه بهار مست از فومن رتبه برتر را کسب کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان، با بیان اینکه در رشته ترتیل خواهران معصومه رخشنده، فاطمه صفا دیده و نرجس بهرامی از فومن اول تا سوم شدند، تصریح کرد: در رشته قرائت خواهران نیز زهرا پورحاج آقایی از فومن به رتبه برتر دست یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

رتبه‌های برتر مسابقات قرآن منطقه دو گیلان مشخص شد

برچسب‌ها:

نظر شما