شناسهٔ خبر: 33542115 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تذکر عضو شورای شهر تهران به استقرار خودرو‌های حمل زباله در مجاورت مدارس

میلانی با اشاره به استقرار محل اسکان کارگران خدمات شهری و خودرو‌های حمل زباله در مجاورت مراکز آموزشی گفت: از شهرداری می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به جانمایی محل جدید خودرو‌ها اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران؛ صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر ایراد کرد با تبریک فرا رسیدن روز جهانی بیابان زدایی گفت: قانون حفاظت از خاک کشور دستاوردی مهم در عرصه محیط زیستی کشور است و امیدوارم که در منطقه شهری تهران چه در حوزه حریم و چه در حوزه شهری به موضوع حفظ کیفیت خاک و جلوگیری از فرسایش آن توجه کافی داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پارک خودرو‌های حمل زباله در مجاورت مراکز آموزشی، اظهار کرد: استقرار محل اسکان کارگران خدمات شهری در خیابان‌های البرز یک و دو و در مجاورت دبیرستان البرز موجب شده که این خیابان‌ها به محل پارک خودرو‌های حمل زباله تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه این وضعیت برای ایجاد بوی نامطبوع و آزارنده برای دانش آموزان و ساکنان محل می‌شود، گفت: از شهرداری تهران تقاضا دارم که در اسرع وقت نسبت به جانمایی محل جدید برای پارک خودرو‌های حمل زباله اقدام کند.

میلانی افزود: شهرداری تهران باید ظرف یک ماه گزارشی از آخرین وضعیت مراکز اسکان کارگران خدمات شهری و محل پارک خودرو‌های حمل زباله در سراسر شهر تهران و همچنین نقشه موقعیت مراکز آموزشی و بهداشتی در حریم ۱۰۰۰ متری نقاط اسکان کارگری به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/

نظر شما