شناسهٔ خبر: 33542019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساخت سالن اجتماعات نیاز ضروری شهرستان روانسر است

کرمانشاه– ایرنا- فرماندار روانسر گفت: ساخت سالن اجتماعات و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری در این شهرستان یک ضرورت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی روانسر افزود: نبود سالن اجتماعات مناسب در شهرستان کیفیت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی شهر را تحت تاثیر قرار داده و وجود سالن مناسب در تاثیرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی لازم است.

وی تصریح کرد: اقدام های فرهنگی در پویایی و نشاط جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارند و بایستی از هر فرصتی برای تقویت این پتانسیل ها استفاده کرد.

فرماندار روانسر با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی هر شهری باید با ارزش ها و فرهنگ آن منطقه سنخیت داشته باشد، ادامه داد: گرامیداشت و تجلیل از مفاخر و مشاهیر گام مهمی در راستای شناساندن بزرگان علم و فرهنگ و هنر این منطقه است و باید در دستور کار باشد.

مصطفی زاده با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بعنوان یکی از رسالت های شورای فرهنگی عمومی افزود: ترویج و ارتقای فرهنگ اسلامی و ایرانی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرماندار شهرستان روانسر اضافه کرد: تقویت سرمایه اجتماعی، ارتقای اخلاق عمومی، نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین برنامه هایی است که باید مدنظر متولیان فرهنگی شهرستان باشد.

زئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر نیز گفت: اعتلای فرهنگ مهمترین دستور کار شورای فرهنگ عمومی است.

محمدرئوف محمدی راد افزود: در نظر داریم در سالجاری از سه چهره ماندگار و برجسته این شهرستان تجلیل کنیم و در این راستا نیازمند همراهی و همکاری ادارات و نهادها هستیم.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

۷۴۵۵/۸۰۶۶

نظر شما