شناسهٔ خبر: 33541992 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فدراسیون فوتبال به دنبال راهکاری برای دریافت مطالبات از فیفا

تهران- ایرنا - سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال راهکاری برای دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا هستیم، اما تا به امروز راهکاری و مسیری در رابطه با دریافت این پول ارائه نشده است.

صاحب‌خبر -

«ابراهیم شکوری» امروز (سه شنبه) در خصوص مطالبات باشگاهها وفدراسیون از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اظهار داشت: پرو مکاتبات و مذاکرات متعدد با فدراسیون بین المللی در خصوص مطالبات باشگاه های ایرانی و همچنین فدراسیون فوتبال، متاسفانه تا به امروز با توجه به تحریم های یک طرفه و ظالمانه، امکان دریافت مطالبات امکان پذیر نبوده است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال ایران چندین مرتبه در رابطه با کلیه باشگاههای ایرانی (استقلال، پرسپولیس و …) مکاتبات لازم را با «جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون بین المللی، «فاطما سامورا» دبیر کل فیفا و بخش امور مالی و حقوقی فیفا انجام داده و تا به امروز راهکاری و مسیری در رابطه با دریافت این پول ارائه نشده است.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون اظهار داشت: همچنین در کنگره فیفا در شهر پاریس رئیس فدراسیون فوتبال و من مذاکرات حضوری متعددی با ریاست فیفا و دبیر کل و کلیه مسئولین مربوطه انجام دادیم و روند پیگیری ادامه خواهد داشت.
شکوری در پایان تاکید کرد: مطالبات فدراسیون فوتبال چندین برابر باشگاهها است و تمام تلاشمان را می کنیم تا راهکاری در این زمینه پیدا کنیم.

نظر شما