شناسهٔ خبر: 33541959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پله‌های ترقی به واسطه ناکارآمدی!/ نارضایتی مردم سربیشه، فلاحی را بر کرسی فرمانداری طبس می‌نشاند

شنیده شده فرماندار شهرستان سربیشه به عنوان فرماندار شهرستان طبس ادامه فعالیت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تغییر در مدیریت‌ها و جابه‌جایی مدیران امری است که به طور معمول بعد از تغییر مدیران ارشد به وقوع می‌پیوندد. خراسان جنوبی نیز بعد از شروع به‌کار محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار، شاهد برخی تغییرات بود و در آینده نیز تغییرات مدیریتی رخ خواهد داد.

 
شنیده شده محمدجواد فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه قرار است در روزهای آینده، به عنوان فرماندار جدید شهرستان طبس مشغول به فعالیت شود. شهرستان طبس، فرمانداری ویژه دارد و فرماندار آن به عنوان معاون استاندار نیز خواهد بود.
 
محمدجواد فلاحی در دوم تیرماه 1395 توسط محمد حسینی معاون وقت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه معرفی شد. وی پیش از آن، معاون سیاسی و اجتماعی این فرمانداری بود. پیش از فلاحی، غلامرضا خدادادی فرماندار این شهرستان بود که هشتم خردادماه 1393 توسط استاندار وقت خراسان جنوبی در این مسئولیت معرفی شده بود. پیش از خدادادی، غلامرضا حسین‌پور فرماندار سربیشه بود. فلاحی در 6 بهمن 1395 توسط سید علی‌اکبر پرویزی استاندار اسبق خراسان جنوبی که سیاسی‌کاری‌ها و انتصاب‌های جنجالی و پیامکی و همچنین اقدامات التهاب‌آفرین وی در ذهن مردم خراسان جنوبی ماندگار شده است، به عنوان فرماندار شهرستان سربیشه معرفی شد.
 
محمدجواد فلاحی
 
در دوران فرمانداری فلاحی، شاهد برخی اقدامات و سیاسی‌کاری‌هایی بودیم که نارضایتی مردم را در پی داشت. عدم‌سکونت وی در محل خدمت از مواردی بود که اعتراض شدید مردم شهرستان سربیشه را در پی داشت چراکه مردم معتقدند فرمانداری که در محل خدمت سکونت ندارد، نخواهد توانست به خوبی مشکلات مردم را حل کند. همچنین عدم‌سکونت در محل خدمت را می‌توان نادیده‌گرفتن دستور رحمانی‌فضلی وزیر کشور قلمداد کرد.
 
محکومیت فلاحی در دادگاه به دلیل تخلفاتی که در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی 1396 داشت از دیگر مواردی است که در عملکرد فرماندار سربیشه وجود دارد.
 
یکی از سیاسی‌کاری‌های انجام شده در سربیشه، بکارگیری خواهر فرماندار شهرستان سربیشه بود که با مدرک کارشناسی زمین‌شناسی و با سابقه کار در کارخانه کاشی فرزاد بیرجند، بدون این‌که آزمون استخدامی گذرانده باشد یا استخدام آموزش و پرورش باشد، در یکی از تخصصی‌ترین پایه‌های آموزش استثنایی یعنی پایه اول تحصیلی استثنایی که خود شامل سه پایه اول 1،2،3 هست و گاها نیروهای دوره‌دیده متخصص از پس آن برنمی‌آیند، بود.
 
فلاحی در دهگردشی در روستای مشوکی شهرستان سربیشه، اظهارات عجیبی مطرح کرد که باعث تعجب و واکنش مردم دلسوز و انقلابی و از جمله امام جمعه بخش درح گردید. فلاحی به صورت برنامه‌ریزی شده، سخنرانی را به سمت تعریف و تمجید از رئیس دولت اصلاحات که یکی از سران فتنه 1388 بود، می‌برد و ضمن تقدیر از وی، ناگهان به صورت غیرمنتظره‌ای از مردم می‌خواهد که برای سلامتی وی صلوات بفرستند! این در حالی است که رئیس دولت اصلاحات به دلیل نقش مستقیم در فتنه 88 بنابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی ممنوع‌التصویر است. 
 
همچنین در جریان سیل اخیر، شنیده شد فرماندار شهرستان سربیشه در زمان وقوع سیل و همچنین در زمان بازدید استاندار از روستاهای سیل‌زده، در محل حضور نداشته است. در تصاویر بازدیدها نیز تصویری از فلاحی وجود ندارد. شنیده شده بود فرماندار سربیشه در مرخصی بوده است. لازم بود بعد از این اتفاق، فرماندار زودتر از استاندار خود را به محل می‌رساند تا شاهد خدمات‌رسانی سریع‌تر به مردم می‌بودیم.
 
یادآور می‌شود، سید مهدی طلائی‌مقدم، فرماندار سابق طبس در 17 آبان 1395 به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شد. وی که سیاسی‌کاری‌های فراوانی در طول مدت فعالیتش در طبس انجام داده و باعث نارضایتی مردم شده بود، از مسئولیت فرمانداری برکنار و 18 اسفندماه 1397 در محل استانداری یزد به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد معارفه شد.
 
بعد از طلائی‌مقدم، مدتی فرمانداری طبس بلاتکلیف بود تا این‌که در 28 اسفند 1397، علیرضا خلیلی به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس منصوب شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما