شناسهٔ خبر: 33541885 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدند + عکس

در آخرین روز از مراسم E3، شرکت سازنده عنوان Cyberpunk 2077 تصاویر جدید از این بازی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مراسم E3 امسال یکی از پربارترین نمایشگاه‌های تاریخ E3 بود و تقریبا اکثر شرکت‌های بزرگ سازنده عناوین ویدیویی با معرفی چند عنوان، در این نمایشگاه حضور داشتند. یکی از این شرکت‌ها سی دی پراجکت رد بود که با معرفی عنوان Cyberpunk 2077 نظر بسیاری از منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کرد. هرچند این عنوان قبلا معرفی شده بود، اما استودیو سازنده سعی کرد در این مراسم با نمایش تریلری تمامی سوالات مربوط به بازی مذکور را پاسخ دهد. لازم به ذکر است که تریلر این عنوان ابتدا در کنفرانس مایکروسافت و سپس در کنفرانس سی دی رد پراجکت به نمایش گذاشته شد.

اما در آخرین روز ار مراسم E3 امسال، سازنده عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ دو تصویر جدید از این عنوان را منتشر کرد. در تصویر افرادی مشاهده می‌شوند که جلوی تعداد زیادی مانیتور نشسته‌اند که احتمالا از یکی از صحنه‌های بازی که در آن از گیمر باید از شبکه کامپیوتری استفاده کند، گرفته شده است.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,بازی

تصویر دوم منتشر شده از عنوان مذکور نیز احتمالا از یکی از ماموریت‌های بازی گرفته شده است و در آن شخصی در حال راه رفتن و نگاه کردن به مکانی خاص است.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,بازی

استودیو CD Projekt Red علاوه بر تریلری که در نمایشگاه E3 و در سالم عمومی از عنوان Cyberpunk 2077 نمایش داده شد، گیم پلی ۵۰ دقیقه‌ای از این بازی نیز در سالن خصوصی به نمایش گذاشته شده بود که فعلا منتشر نشده است و احتمالا در آینده‌ای نسبتا نزدیک شرکت سازنده، این گیم پلی را به صورت عمومی به نمایش بگذارد.

در حال حاضر اطلاعاتی که از این عنوان در دست است تنها به تریلر‌ها و تصاویر منتشر شده از آن به صورت عمومی مربوط می‌شود و باید تا زمان انتشار این عنوان که در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ است صبر کرد. از طرفی هم این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده تا زمان عرضه این عنوان تریلر‌های بیشتری از آن منتشر کند.

عنوان Cyberpunk 2077 قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

نظر شما