شناسهٔ خبر: 33541811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

‍ روزی تاریخی برای شطرنج استان آذربایجان غربی

نایب قهرمانی شطرنج باز نابغه میاندوآبی در مسابقات قهرمانی کشور در تهران

عرشیا علاقه مند نابغه شطرنج استان آذربایجان غربی از میاندوآب توانست در مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی ایران به مقام نایب قهرمانی ارزشمند دست یابد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب عرشیا علاقه مند نابغه شطرنج استان آذربایجان غربی از میاندوآب توانست در مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی ایران به مقام نایب قهرمانی ارزشمند دست یابد.

لازم بذکر است مسابقات شطرنج سریع قهرمانی رده های سنی کشور با حضور قریب به ۵۰۰ بازیکن از سراسر کشور و استان آذربایجان غربی روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه ۹۸ در تهران برگزار شد و بعد از ۹ دور رقابت نفسگیر بین بازیکنان و مدعیان برتر کشور، سرانجام عرشیا علاقه مند شطرنج‌باز بسیار مستعد و محبوب استان از شهرستان میاندوآب توانست با نمایشی خیره کننده و با کسب ۷.۵ امتیاز با شایستگی و برای اولین بار به مقام نایب قهرمانی زیر ۱۰ سال کشور برسد.
این برای نخستین بار است یک شطرنج‌ باز از استان آذربایجان‌ غربی مقام نائب قهرمانی رده سنی زیر ۱۰ سال کشور را بدست می‌آورد.
امیر رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندوآب در پیامی این موفقیت ارزشمند را به عرشیا علاقه مند عزیز علی الخصوص جامعه بزرگ ورزش میاندوآب، هیات شطرنج استان و هیات شهرستان میاندوآب تبریک عرض نمودند.

نظر شما