شناسهٔ خبر: 33541699 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین اطلاعات و تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد

هرچند پرچمداران هوآوی در ماه‌های پایانی سال معرفی می‌شوند، اما اولین تصاویر و اطلاعات از این مدل‌ها منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی در هر سال دو سری مدل پرچمدار به بازار عرضه می‌کند، در نیمه اول سال جاری پرچمدار سری P30 و P30 پرو، با امکانات عالی و قیمتی مناسب عرضه شدند، این دو مدل به ترتیب از نمایشگر‌های ۶.۱ و ۶.۴ اینچی به همراه بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی بهره می‌برند. با عرضه این دو مدل اخبار و شایعات مربوط به هوآوی به سمت پرچمداران نیمه دوم سال این شرکت سوق پیدا کرده است، پرچمداران سری دوم هوآوی با نام Mate عرضه می‌شوند، در سال‌های گذشته شاهد مدل‌های قدرتمندی از سری میت هوآوی بودیم و با توجه به اخبار موجود، در سال جاری نیز دو مدل جدید سری میت به قابلیت‌هایی منحصر‌به‌فرد مجهز خواهند شد.

پرچمداران جدید هوآوی با نام میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در ماه اکتبر معرفی و عرضه می‌شوند، به تازگی اطلاعاتی محدود از مدل میت ۳۰ پرو منتشر شد که طبق آن این مدل به صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی آمولد مجهز است، لبه‌های این نمایشگر دارای انحنا بوده و به نظر می‌رسد هوآوی این صفحه نمایش را از سامسونگ تهیه کرده باشد. از طرفی مانند گلکسی S10 پلاس، دوربین سلفی با دو سنسور در حفره بزرگ برروی نمایشگر جای گرفته، البته برخلاف گلکسی S10 پلاس، دو سنسور دوربین سلفی در سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده، اما ظاهر گوشی به طور کلی به پرچمدار سامسونگ شباهت دارد.

اولین اطلاعات و تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد

اما ویژگی جدید این مدل ۹۰ هرتز نرخ تازه‌سازی نمایشگر است که تا کنون تنها در مدل وان‌پلاس ۷ پرو دیده شده و قابلیتی بسیار مهم و جذاب است، این نرخ تازه‌سازی صفحه در کیفیت کلی نمایشگر تاثیر بسزایی می‌گذارد و تجربه جدید و متفاوتی به کاربران می‌دهد.

اولین اطلاعات و تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد

اما رندر‌های این مدل نیز به تازگی منتشر شده، براساس این تصاویر هواوی مانند سال گذشته در مدل میت خود از چینش مربعی برای دوربین‌های اصلی استفاده کرده، البته در سال گذشته سه سنسور و یک فلاش در پشت گوشی استفاده شده بود و این مقدار به چهارسنسور و یک فلاش در میت ۳۰ پرو خواهد رسید. مانند همیشه هوآوی در تلاش است تا دوربین باکیفیتی در مدل پرچندار خود جای دهد، در واقع کیفیت بالای دوربین پرچمداران هوآوی به یک مشخصه ثابت برای این مدل‌ها تبدیل شده است. بخش دوربین میت ۳۰ پرو زوم دیجیتال و زوم اپتیال ۵ برابر ارائه می‌دهد که بسیار کاربردی است.

اولین اطلاعات و تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد

طبق اطلاعات، این مدل از پردازنده Kirin 985 در کنار مودم Balong 5000، 5G بهره خواهد برد، همچنین باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۵۵ واتی از دیگر مشخصات این مدل هستند. این مدل به احتمال فراوان در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

انتهای پیام/

تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد

 

برچسب‌ها:

نظر شما