شناسهٔ خبر: 33537762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هامس رودریگز با ناپولی به توافق شخصی رسید؛ مذاکرات با رئال مادرید شروع شده است

هامس رودریگز مشکلی با پیوستن به ناپولی ندارد و در انتظار رئال مادرید است تا با این تیم به توافق برسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بعد از جدایی هامس رودریگز از بایرن مونیخ، گمانه زنی ها در مورد تیم آینده این ستاره ۲۷ ساله کلمبیایی آغاز شده است. ناپولی علاقه مند است رودریگز را دوباره به سرمربی سابق خود، کارلو آنچلوتی، برساند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو در ناپل خوشبینی زیادی وجود دارد که پارتنوپی بتواند هامس رودریگز را به خدمت بگیرد. بازیکن از همین حالا با تیم به توافق رسیده و ناپولی در حال مذاکره با رئال مادرید است. ناپولی اصرار دارد که رودریگز با انتقال قرضی و حق خرید به ایتالیا بیاید. رئال مادرید به زودی به درخواست این تیم پاسخ خواهد داد. 

ناپلی ها همچنین تاکید دارد که به زودی کوستاس مانولاس به اردوگاه تیم بپیوندد. آ اس رم همچنان می گوید ناپولی باید بند فسخ ۳۶ میلیون یورویی را پرداخت کند اما دی لورنتیس می خواهد دیاوارا را در توافق بگنجاند. دیاوارا همین حالا پیشنهاد وولورهمپتون را رد کرده و منتظر جالوروسی است که به انتقال وی چراغ سبز نشان بدهد. به جز آمادگی ناپولی برای خرید ۵۰ میلیون یورویی هروینگ لوزانو، این تیم پیشنهاد مهمی را برای الماس، ستاره باشگاه فنرباحجه آماده کرده که به زودی به ترکیه مخابره خواهد کرد.

نظر شما