شناسهٔ خبر: 33533967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو تیم والیبال دانشجویان: رقبایی قدری از اروپا در یونیورسیاد ایتالیا حضور دارند

تهران – ایرنا – عضو تیم والیبال دانشجویان می گوید: نسبت به یونیورسیاد ۲ سال پیش تیم های بیشتری از اروپا در مسابقات والیبال دانشجویی شرکت دارند و این مساله کار را برای ما به مراتب سخت تر می کند.

صاحب‌خبر -

علی رمضانی ملی پوش تیم دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ سال پیشدر چین تایپه تیم والیبال دانشجویان با پیروزی برابر تیم روسیه توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد اما حالا تکرار این قهرمانی کار ساده ای به نظر نمی رسد.

وی خاطر نشان کرد: ما در گروه مرگ قرار داریم تیم های کانادا، لهستان، فرانسه و برزیل رقبای بسیار سرسختی هستند و سبک بازی این تیم‌ها شناخته شده است اما با توجه به تغییر بازیکنان تیم های دانشجویی طی ۲ سال گذشته متأسفانه شناخت زیادی از بازیکنان و روند بازی آنان نداریم ضمن اینکه تیم ما فرصت کافی برای تمرین در اختیار ندارد.

این پاسور ۲۲ ساله ادامه داد: در حال حاضر اردوها به صورت فشرده در حال پیگیری است و امیدوارم تیم بتواند چند روز زودتر از شروع مسابقات به ایتالیا اعزام شود تا با چند دیدار دوستانه به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست یابیم.

والیبالیست تیم باشگاهی کاله، در پایان گفت: تمرینات ما با همکاری فدراسیون‌های والیبال و ورزش‌های دانشگاهی در سالن والیبال در حال پیگیری است و انجام چند تدارکاتی داخلی کمک زیادی به روند آماده سازی ما خواهد کرد.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۷ چین تایپه با کسب هفت پیروزی پی در پی و یک بازی فینال بسیار زیبا در برابر دانشجویان روسیه، عنوان قهرمانی این رقابت ها را برای نخستین بار در تاریخ والیبال دانشجویان جهان بدست آورد و مسئولان ورزش دانشگاهی کشورمان امیدوارند این موفقیت دوباره در ایتالیا تکرار شود.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و ۴۲ ورزشکار دانشجو در چهار رشته تیراندازی، تیراندازی با کمان، تکواندو و والیبال از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما