شناسهٔ خبر: 33532868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارسا هرگونه مذاکره و تماس با «گریژمان» را تکذیب کرد

تهران- ایرنا- «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که آبی اناری ها در رابطه با انتقال تابستانی «آنتوان گریژمان»، هیچ تماسی با این بازیکن یا اتلتیکو مادرید برقرار نکرده اند.

صاحب‌خبر -

این خبر در حالی اعلام می‌شود که «ژیل مارین» مدیرعامل باشگاه اتلتیکو مادرید به تازگی پیوستن مهاجم فرانسوی را به آبی اناری‌ها تأیید کرده بود.

با این وجود، بارتومئو در مصاحبه با رادیو راک وان اسپانیا با تکذیب این خبر اظهار داشت: همیشه گفته‌ایم که هرگز با او (گریژمان) صحبت نکرده‌ایم، هیچ مذاکره‌ای در کار نیست؛ در حال حاضر در حال بررسی نوسان بازار در روزها و هفته‌های پیش رو هستیم.

گریژمان قرار بود سال گذشته راهی بارسا شود اما در حالی که همگان در نیوکمپ انتظار وی را می‌کشیدند، مرد فرانسوی در مستندی به نام «تصمیم» که در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روی آنتن رفت، اعلام کرد که از رفتن منصرف شده و در واندا متروپولیتانو خواد ماند.

بدنبال این اتفاق و پس از اینکه وی در پایان فصل جاری اعلام کرد که قصد جدایی از اتلتیکو را دارد، رسانه‌ها بارسلونا را محتمل‌ترین مقصد برای وی اعلام کردند اما این پایان ماجرا نبود و گزارش‌های بعدی حاکی از عدم رضایت هواداران و رختکن بارسا از پیوستن گریژمان به این تیم بود چرا که آنها بر این اعتقادند که گریژمان سال گذشته با مستند مذکور آنها را دست انداخته است.

نظر شما