شناسهٔ خبر: 33532750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشنواره قرآن وعترت ویژه مددجویان بهزیستی خوزستان برگزار شد

اهواز- ایرنا- جشنواره یک روزه قرآن وعترت ویژه مددجویان بهزیستی استان روز دوشنبه در مجتمع خدمات بهزیستی فتح المبین شهرستان اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مدیر کل بهزیستی خوزستان روز دوشنبه در جشنواره یک روزه قرآن و عترت بهزیستی استان در مجتمع خدمات بهزیستی فتح المبین شهرستان اهواز اظهار داشت: این جشنواره طبق روال هر سال با حضور نفرات برتر از سراسر استان ویژه جامعه هدف شامل کارکنان، نابینایان، زنان بی سرپرست، سالمندان و ایتام به منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام به جشنواره کشوری برگزار شد.

غلامرضا صدیق راد افزود: این جشنواره در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد که بخش کتبی شامل رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، دل نوشته، مقاله بوده که آثار شرکت کنندگان در این بخش پس از جمع آوری به کمیته داوری کشوری ارسال می‌شود و در بخش شفاهی نیز شامل رشته‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن، ترتیل، حفظ، اذان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: این جشنواره بهزیستی به منظور اشاعه فرهنگ قرآنی و عترت در بین کارکنان و جامعه هدف تحت پوشش و همچنین حضور پررنگ‌تر آنها در جشنواره کشوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری برای رقابت با دیگر استان‌ها راه خواهند یافت.

صدیق راد اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط با امر قرآن و همچنین استفاده از داوران خبره، امسال از نظر کیفی شرکت کنندگان با آمادگی بیشتری نسبت به سالهای گذشته حضور یافتند.

وی همچنین به حضور چشمگیر خوزستان در مسابقات کشوری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته منتخبین استان خوزستان موفق به کسب چند رتبه برتر در زمینه حفظ کل قران، ترتیل و نقاشی شدند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: امید می‌رود امسال نیز مانند سالهای گذشته به لطف تلاش‌های آموزشی و تمهیدات لازم، شاهد حضور هرچه موفق تر جامعه تحت پوشش بهزیستی در جشنواره کشوری باشیم.

۹۵۹۴/‏۶۰۰۲/‏

نظر شما