شناسهٔ خبر: 33532507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲ ووشو کار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی اعزام شدند

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: یونس شهرکی و محمد ریگی ۲ ووشو کار موفق این استان امروز/دوشنبه/ به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یونس شهرکی و محمد ریگی ۲ ووشو کار موفق این استان امروز به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان اعزام شدند.

شیبک افزود: این اردو از ۲۹ خرداد به منظور آمادگی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی برونئی در تهران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رقابت‌های استعداد‌های برتر ووشو سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: رقابت‌های استعداد‌های برتر ووشو بانوان استان ۱۱ تیر و آقایان ۱۳ تیر به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ووشو از رشته‌های مدال آور در استان است افزود: ووشو کاران استان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

زاهدان میزبان رقابت‌های استعداد‌های برتر ووشو بانوان 

نظر شما