شناسهٔ خبر: 33532454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حمایت علنی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از آغاز فعالیت انتخاباتی قالیباف +سند

پس از فراخوان تصویری محمد باقر قالیباف (اینجا ) برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس تحت عنوان "مجلس نو" و استقبال بیشمار رسانه های اصول گرا از این فراخوان؛ بسیاری از شخصیت های مهم نو اصول گرایی هم از این تصمیم شهردار سابق تهران استقبال کردند. در این میان حجت السلام جلیل محبی از جمله کسانی بود که در حمایت قالیباف در توئیترش نوشت: " عزم قالیباف برای وارد کردن جوانان به مجلس به نتیجه خواهد رسید" دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حالی به صورت علنی از اعلام انتخاباتی قالیباف حمایت کرده است که نهاد تحت ریاست او بودجه دولتی دریافت می کند. کما اینکه یکی از دلایلی که این شائبه را در انتخابات بحث برانگیز سال 88 مطرح کرده بود دخالت همین نهادها و سازمان های بود که با استفاده از بودجه دولتی از نامزد مورد نظر خودشان قاطعانه حمایت می کردند. اتفاقی که به نظر می رسد بار دیگر (انتخابات مجلس) شاهد آن هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران ؛ پس از فراخوان تصویری محمد باقر قالیباف (اینجا ) برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس تحت عنوان "مجلس نو" و استقبال بیشمار رسانه های اصول گرا از این فراخوان؛ بسیاری از شخصیت های مهم نو اصول گرایی هم از این تصمیم شهردار سابق تهران استقبال کردند. 

در این میان حجت السلام جلیل محبی از جمله کسانی بود که در حمایت قالیباف در توئیترش نوشت: 
" عزم قالیباف برای وارد کردن جوانان به مجلس به نتیجه خواهد رسید"

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حالی به صورت علنی از اعلام انتخاباتی قالیباف حمایت کرده است که نهاد تحت ریاست او بودجه دولتی دریافت می کند. کما اینکه یکی از دلایلی که این شائبه را در انتخابات بحث برانگیز سال 88 مطرح کرده بود مطرح شدن دخالت همین نهادها و سازمان های بود که با استفاده از بودجه دولتی از نامزد مورد نظر خودشان قاطعانه حمایت می کردند. اتفاقی که به نظر می رسد بار دیگر (انتخابات مجلس) شاهد مطرح شدن اظهار نظرها پیرامون آن هستیم. 

گفتنی است؛ خبرگزاری فارس هم صبح امروز در گزارشی با عنوان مجلس دهم نباید تکرار شود ضمن حمایت از فراخوان قالیباف در اهمیت برگزاری انتخابات اسفند ماه نوشت: 

انتخابات مجلس سال ۹۸ به نوعی بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ هم اثرگذار خواهد بود. انتخاباتی که ثمره آن دولتی خواهد بود که شاید ۸سال یعنی قریب به یک چهارم چهل‌ساله انقلاب را درگیر خود خواهد کرد. بنابراین انتخابات مجلس امسال را می‌توان لیله‌القدر گام دوم انقلاب اسلامی نیز قلمداد کرد.

این در حالی است که بسیاری ااز فعالان سیاسی بر این باورند که نا امیدی محمد باقر قالیباف از رفتن به ستاد فرمان اجرایی امام و همچنین بنیاد مستعضعفان از جمله دلایلی است که این شکست خورده همیشگی انتخابات این بار شانس خودش را در میدان بهارستان جستجو کنند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما