شناسهٔ خبر: 33531865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان| نامزدهای انتخاباتی در شعارهای خود شفافیت داشته باشند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: نامزدهای انتخاباتی در شعارهای خود شفافیت داشته و مسیر مشخص و صحیحی برای تبلیغات انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حمیدرضا چوبداری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: نامزدهای انتخاباتی در شعارهای خود  شفافیت داشته و مسیر مشخص و صحیحی برای تبلیغات انتخاب کنند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: برگزارکنندگان انتخابات مانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند و فرصت برابر، سالم و آرام برای همه گروه‌ها به عنوان مجری ایجاد کنند. رعایت قانون و تاکید بر قانون‌گرایی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مناصب سیاسی و اجتماعی پیچیده، متغیر و زمینه‎‌مند هستند، بنابراین رویدادها از قطعیت کامل در آینده برخوردار نیستند. نیاز است از تحولات شناخت داشته و تصمیم‌گیری به‌ موقع داشته باشیم.

چوبداری گفت: انتخابات در درون خود فرصت‌ها و چالش‌هایی را به دنبال دارد. تقویت امید و نشاط سیاسی در بحبوحه انتخابات، افزایش حس وفاداری و ترزیق رروح جدید در کشور از جمله فرصت‌های انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: تشدید شکاف‌های سیاسی از چالش‌های انتخابات است. جریانات سیاسی نباید یکدیگر را تخریب کرده و به صورت هم چنگ بزنند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما