شناسهٔ خبر: 33531835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله دوم پنجره واحد سرمایه‌گذاری در مازندران فعال می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از فعال شدن مرحله دوم پنجره واحد سرمایه‌گذاری در مازندران با هدف تسهیل در توسعه صنعتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جهانگیر بای لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به وجود برخی موانع اداری و نیروی انسانی در فعالیت‌های این پنجره، اظهار داشت: در برنامه پنجم و ششم توسعه، راه اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در کشور و مازندران پیش بینی شدو در قوانین نیز به تصویب رسید.

وی افزود: به دلیل برخی موانع اداری، نا آشنا بودن مدیران اجرایی با این سامانه و ضعف‌های نیروی انسانی، این پنجره تاکنون فعالیت چشمگیری نداشته است اما این موانع به زودی برطرف می‌شود.

بای لاشکی با بیان اینکه به دستور استاندار مازندران، موانع فعالیت کامل پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: با رفع این موانع تا دوماه آینده، شاهد فعالیت این طرح همراه با سامانه مکمل سیماب در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری با هدف تسریع و تسهیل در فرآیند جذب سرمایه‌گذاری و حذف مراحل دست و پاگیر اداری است که با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی بررسی و صدور اسناد و مجوزهای سرمایه‌گذاری در یک مرکز واحد فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما