شناسهٔ خبر: 33531795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملکرد بخشداران استان گیلان به دقت ارزیابی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: عملکرد بخشداری‌های استان گیلان به دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد لذا وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان رشت در سال 98 اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در استان گیلان اجرا می‌شوند که برخی از آنان ملی و برخی استانی و شهرستانی هستند و برخی نیز مانند تامین امنیت و آرامش مردم بایستی به صورت یک ضرورت مستمر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان وظیفه همه مسئولان را پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و تامین امنیت مردم و جامعه دانست و گفت: کشور ما نسبت به سال‌های گذشته در موقعیت حساس‌تری قرار دارد و مسئولان بایستی با عمل به وظایف محوله بر مبنای قانون و شرع اسلام برای توسعه کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه در هر جامعه‌ای ایجاد آرامش، امنیت و آزادگی برای مردم است تصریح کرد: این موضوع در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد زیرا به طور حتم دشمنان نظام بعد از ناکامی‌های اخیر سعی در برهم زدن نظم عمومی دارند.

زارع تشدید تحریم‌ها و افزایش فشار بر مردم را از حربه‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و نظم جامعه دانست و افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال رونق تولید و حرکت دولت دوازدهم بر اساس برنامه ششم برای توسعه شاخص‌های اقتصادی کشور، بایستی همه در این جهت تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال، کنترل تورم، تقویت ارکان موثر در توسعه مانند تولید علم و فناوری و همچنین بهبود شاخص‌های توسعه انسانی و اجتماعی از جمله سلامت و بهداشت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است و ما نیز باید بر همین اساس اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌ویژه رئیس‌جمهور آمریکا و سلطنت‌طلبان درصدد افزایش نارضایتی مردم و اغراق در نشان دادن مشکلات جامعه هستند گفت: از جمله این تلاش‌ها می‌توان به ایجاد تفرقه و اشاعه ناامیدی اشاره کرد لذا همه مسئولان، رسانه‌ها و به‌ویژه ائمه جمعه بایستی از اشاعه ناامیدی جلوگیری کنند.

زارع بیان کرد: باید در وضعیت کنونی همانند سنوات گذشته با وحدت و تلاش بیشتر مشکلات را حل کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به کشور ضربه بزنند، از این رو هر چه بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی در راستای اجرای سیاست‌های نظام و دولت بهره بگیریم، تلاش‌های ما نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان وظیفه قانونی و شرعی همه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و تاکید کرد: اگر با استفاده از قانون از همه ظرفیت‌های کشور بهره بگیریم شاهد نتایج اثربخش‌تری خواهیم بود و باید توجه کنیم که تلاش‌های ما همراه با تکریم مردم و رضایت ارباب رجوع باشد.

وی استفاده از خرد جمعی و مشاوران با تجربه برای کسانی که مسئولیت جدیدی بر عهده می‌گیرند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همه افراد بایستی ضمن هم‌گرایی بیشتر از خدمات مسئولان سابق نیز تجلیل کنند و در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

زارع با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هدف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است و بخشداران بایستی با استفاده از ظرفیت‌های بخش خود و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس و ائمه جمعه در تامین نظم و امنیت این رویداد تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه عملکرد همه بخشداری‌های استان گیلان به دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تصریح کرد: بخشداران وظیفه دارند تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم تحت مدیریت خود به کار گیرند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم رضا مهدوی به عنوان بخشدار خمام، کامبیز یوسفی بخشدار سنگر، حمید اخینه بخشدار کوچصفهان و احمد قدیمی به عنوان بخشدار لشت‌نشا تعیین شدند و سیده‌زهرا میراعلمی نیز به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان رشت معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

نظر شما