شناسهٔ خبر: 33531417 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حذف نسخه های 8 سیلندر از تویوتا لندکروزهای آینده

کاهش مصرف سوخت و آلایندگی. اولین نکته شاید به معنی استفاده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی کم‌حجم‌تر اما قوی‌تر باشد، چیزی که منابع خبری هم از توسعه‌ آن خبر داده‌اند.

صاحب‌خبر -

یکی از جذابیت‌های لندکروزر تویوتا به عنوان "آفرودر"  گزینه V8 آن است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "موتور1"،  موتور 5.7 لیتری دیزلی و 381 اسب‌بخاری نقطه عطف انتخاب این خودروست.

قدرت حاصل از این موتور باعث حرکت آن در بیراهه شده و قدرت بکسل کردن زیادی برایش رقم می‌زند. با این وجود، به نظر می‌رسد تویوتا قصد دارد این گزینه را در انواع دیزلی و بنزینی نسل بعدی حذف کند.

آیا لندکروزهای آینده بزرگترین آپشن قدرت خود را از دست میدهند.

برنارد نادال مدیر برنامه‌ریزی توسعه و تولید تویوتا در استرالیا  در این خصوص گفت: امروزه شاهد تغییر مسیر خودروسازها از V8  هستیم.  این تصمیم برای کاهش آلایندگی و صرفه جویی سوخت بیشتر صورت می‌گیرد.

آیا لندکروزهای آینده بزرگترین آپشن قدرت خود را از دست میدهند.

کاهش مصرف سوخت و آلایندگی. اولین نکته شاید به معنی استفاده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی کم‌حجم‌تر اما قوی‌تر باشد، چیزی که منابع خبری هم از توسعه‌ آن خبر داده‌اند.

گفته می‌شود لندکروزر سری 300 جدید با پیشرانه‌ی 6 سیلندر بنزینی توربو یا دیزلی توربو عرضه خواهد شد و از سال 2021 در دسترس خریداران خواهد بود. احتمال تولید مدل هیبریدی 6 سیلندر نیز در چند سال آینده وجود دارد.

آیا لندکروزهای آینده بزرگترین آپشن قدرت خود را از دست میدهند.

نظر شما